Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.126
  • #43.128
Beetje vol te houden zonder peuken?

Ja. Het valt wel mee. De verslaving is makkelijk af te raken. De gewoonte een beetje minder :o Maar goed, ik merk wel al verschil ivm ademen, hoesten, etc... en knabbel heel de dag Ricola.
Dat helpt ook wel :)

die belgen zijn zo gek nog niet

Gestopt met de sigaren? :eek:

Volgens mij had @neet61 er pas één gekocht. Misschien heeft hij wat tips.
Ja zo een heb ik. Niet ontevreden, maar het handvat is wat krap. Maar met 2x 3 vingers gaat het ook.
Ja. Het enige waar ik me wat zorgen om maak is de lengte waarop je je schijven kan steken. Of of dit ook werkt met een 10kg schijf bv.
De spoed is redelijk lang en houdt wel 5 x 5 kg platen. 10 kg lijkt me niet te doen, dat is zo breed dat je tegen je dijen op slaat denk ik.
Ja. Het valt wel mee. De verslaving is makkelijk af te raken. De gewoonte een beetje minder :o Maar goed, ik merk wel al verschil ivm ademen, hoesten, etc... en knabbel heel de dag Ricola.
Dat helpt ook wel :)
Goed man :thumb: volhouden nu. Is het de eerste stop poging in je leven?
Mijn mening: koop gewoon een 24 kg ketlebelll en klaar ermee.
Is in het begin een beetje zwaar denk ik, maar je bent er vast snel aan toe en een echte KB is kwa houding en evenwicht vast een stuk prettiger.

• #43.134
die belgen zijn zo gek nog niet

Hangt van de dag van de week af :p

Helemaal natuurlijk niet. Soms een lekkere cubaan met een cognac erbij moet kunnen. Maar idd. Al 2 weken niks meer geïnhaleerd van rook :p

Kom je er anders niet bij dan ha ha haa

Pas maar op jij. Of ik spring omhoog en bijt je in je enkels.

Mijn mening: koop gewoon een 24 kg ketlebelll en klaar ermee.

Voor 60eur kan dat nog wel :p Moest het te zwaar zijn koop ik er wel eentje van 20 erbij dan.

Ja zo een heb ik. Niet ontevreden, maar het handvat is wat krap. Maar met 2x 3 vingers gaat het ook.

De spoed is redelijk lang en houdt wel 5 x 5 kg platen. 10 kg lijkt me niet te doen, dat is zo breed dat je tegen je dijen op slaat denk ik.

Goed man :thumb: volhouden nu. Is het de eerste stop poging in je leven?

Is in het begin een beetje zwaar denk ik, maar je bent er vast snel aan toe en een echte KB is kwa houding en evenwicht vast een stuk prettiger.

Thanks Neet.

Nah. De 2de poging. Een jaartje of 8 geleden ben ik nog eens 2 jaar gestopt geweest.

• #43.135
zaterdag 07u30 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Impact Pump Blend (20gr; MyProteine)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (20gr; Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)

Trainingstijd: 42min
Bodyweight: 100kg

Comments:
Circuitje 3x:
Shoulder dislocates (8x); band pull aparts (8x)
Mountain Climbers (10x) (push up wheel)
Crucifix Push Ups (6x) (push up wheel)
Standing Ab Wheel (3x)

Conditie - 120 a 160 HBPM

10min - Crosstrainer
10min - Stepper
10min - Fiets

Die crucifix pu ziet er niet te doen uit ....

• #43.137
  • #43.139
Terug
Naar boven