- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik zit eigenlijk te kijken naar zo'n handle op het moment. Die kan je laden zoals je wilt...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens mij had @neet61 er pas één gekocht. Misschien heeft hij wat tips.Ik zit eigenlijk te kijken naar zo'n handle op het moment. Die kan je laden zoals je wilt...
Volgens mij had @neet61 er pas één gekocht. Misschien heeft hij wat tips.
Ja idd. Want vreet me de pl**ris. Omdat... geen nicotine![]()
Maar goed, ik merk wel al verschil ivm ademen, hoesten, etc... en knabbel heel de dag Ricola.
Ja. Het enige waar ik me wat zorgen om maak is de lengte waarop je je schijven kan steken. Of of dit ook werkt met een 10kg schijf bv.
Mijn mening: koop gewoon een 24 kg ketlebelll en klaar ermee.Ja. Het enige waar ik me wat zorgen om maak is de lengte waarop je je schijven kan steken. Of of dit ook werkt met een 10kg schijf bv.
Ja zo een heb ik. Niet ontevreden, maar het handvat is wat krap. Maar met 2x 3 vingers gaat het ook.Volgens mij had @neet61 er pas één gekocht. Misschien heeft hij wat tips.
De spoed is redelijk lang en houdt wel 5 x 5 kg platen. 10 kg lijkt me niet te doen, dat is zo breed dat je tegen je dijen op slaat denk ik.Ja. Het enige waar ik me wat zorgen om maak is de lengte waarop je je schijven kan steken. Of of dit ook werkt met een 10kg schijf bv.
Goed manJa. Het valt wel mee. De verslaving is makkelijk af te raken. De gewoonte een beetje minderMaar goed, ik merk wel al verschil ivm ademen, hoesten, etc... en knabbel heel de dag Ricola.
Dat helpt ook wel![]()
Is in het begin een beetje zwaar denk ik, maar je bent er vast snel aan toe en een echte KB is kwa houding en evenwicht vast een stuk prettiger.Mijn mening: koop gewoon een 24 kg ketlebelll en klaar ermee.

Mijn mening: koop gewoon een 24 kg ketlebelll en klaar ermee.
Moest het te zwaar zijn koop ik er wel eentje van 20 erbij dan.Ja zo een heb ik. Niet ontevreden, maar het handvat is wat krap. Maar met 2x 3 vingers gaat het ook.
De spoed is redelijk lang en houdt wel 5 x 5 kg platen. 10 kg lijkt me niet te doen, dat is zo breed dat je tegen je dijen op slaat denk ik.
Goed manvolhouden nu. Is het de eerste stop poging in je leven?
Is in het begin een beetje zwaar denk ik, maar je bent er vast snel aan toe en een echte KB is kwa houding en evenwicht vast een stuk prettiger.
O juist. Maar dan nog... flye met minstens de helft van je BW op je armen. Op de knieen of op de tenen gedaan?Is wel met die wieltjes hé. Eigenlijk is het gewoon een fly. Gaat best easy.
O juist. Maar dan nog... flye met minstens de helft van je BW op je armen. Op de knieen of op de tenen gedaan?
Ik ben toch geen meisje 
Op de tenen natuurlijk neetIk ben toch geen meisje
![]()