- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Tja.... 7 x 160 zit nog wel ver van de gedroomde 1x 250 af ...
Is gewoon warm up...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Prima training weer Rob! Flink wat reps met die 77.5kg![]()
Wat je maaar rustige assistentie noemt ....
In Nederland is het pas vrijdag 08:20, Rob![]()
ja nou, die was nog van gisteren 20u dus. Gauw verbeterd zie ikja nou, die was nog van gisteren 20u dus.
En vandaag dus de snotterij zeg maar. Verklaart waarom het gisteren allemaal maar stroef verliep.

Gauw verbeterd zie ik
Ik zit ook nog altijd te snotteren, ben er niet slechter van geloof ik, maar is wel irritant. Hoe gaat het met niet-roken?

2.5 weken ongeveer. Al bij al valt het stoppen nogal mee. En hier en daar begin ik mijn rookmomenten ook al te vergeten.Goed bezig!Juist is juist hé Neet
Ik heb er altijd wel last van. Vooral 's nachts. En niet slapen is gelijk aan een verrot lijf bij mij.
Tot nu toe nog steeds clean2.5 weken ongeveer. Al bij al valt het stoppen nogal mee. En hier en daar begin ik mijn rookmomenten ook al te vergeten.
Ja, goed bezig dikkeTot nu toe nog steeds clean2.5 weken ongeveer. Al bij al valt het stoppen nogal mee. En hier en daar begin ik mijn rookmomenten ook al te vergeten.

Eigenlijk niet. Heb tot nu toe nog geen last van een dipje ofzo. Voel me over het algemeen wel goed.

Ow ja ik herinner het me, ongeveer gelijk met mij. Ik denk dat ik je dat al eens heb gevraagd
Kben nogal vergeetachtig![]()