JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Man, jij hebt wel een heel efficiente voedselopname he?103 sowiesoAch ja... binnenkort maar weer eens wat bestellen
![]()
Man, jij hebt wel een heel efficiente voedselopname he?
Tja. Geen idee waar het aan ligt. Ik eet voldoende vezels, drink genoeg water etc... ok, wel hier en daar wat uitspattingen maar 5 dagen op 7 eet ik gewoon goed.

3000+3000+3000+3000+3000+5000+5000kcal.. zoiets? Dan is het imo zo gek nog niet toch![]()

dat is 4+K kcal per dag gemiddeld.. Ja dan wordt je vanzelf weer 120KG
![]()

Precies, het gaat om je daggemiddelde. Je moet niet zo focussen op de dagen van 2.5k.dat is 4+K kcal per dag gemiddeld.. Ja dan wordt je vanzelf weer 120KG
![]()
Je moet dus 7 op 7 dagen goed eten, of het weekend netjes meenemen in de berekeningen.Tja. Geen idee waar het aan ligt. Ik eet voldoende vezels, drink genoeg water etc... ok, wel hier en daar wat uitspattingen maar 5 dagen op 7 eet ik gewoon goed.

Precies, het gaat om je daggemiddelde. Je moet niet zo focussen op de dagen van 2.5k.

Je moet dus 7 op 7 dagen goed eten, of het weekend netjes meenemen in de berekeningen.![]()

Tja.... voor zulke mensen zijn efedra, clen en DNP uitgevondenNatuurlijk wel. Dat zijn de goede dagen
I know... maar wat ik plan en wat er gebeurd zijn nooit dezelfde dingen![]()

Echt??Je moet dus 7 op 7 dagen goed eten, of het weekend netjes meenemen in de berekeningen.![]()

Wordt weer hoog tijd dus
105 op de weegschaal vanmorgen?![]()

Maar aan mijn dips te voelen, toch geen 105