MuscleMeat

Robke's trainingslog

Het gaat hier steeds meer op het bobo forum lijken met al die gekke emoticons :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.443
Stil hier :rolleyes:

• #43.447
Meh... valt niet veel meer te beleven... t*ring druk op het werk, geen motivatie meer en heel mijn lijf doet pijn. Kracht gaat geen zak meer vooruit en ik sta vrolijk op 105kg.

Train je nog wel ?

• #43.450
Klinkt als een dalletje waar je even uit moet klimmen, komt wel goed joh ;)

• #43.452
Klinkt als een dalletje waar je even uit moet klimmen, komt wel goed joh ;)

Tja. Geen idee. Mijn lijf wilt ook gewoon niet meer lijkt het wel. Ellebogen spelen op de laatste tijd. Knieën zeuren... dan heb ik weer dit aan de hand, dan weer dat.

• #43.454
Ik ben gewoon oud aan het worden. 20 jaar aan het ijzer hangen eist zijn tol. Maar goed. Ik krabbel wel verder met hetgeen wat ik kan doen.
Je moet je lijf ook af en toe onder handen laten pakken door een osteopaat/kinesist/fysio en van die kleine oefeningetjes doen als prehab.
Zo een dunne, brede riem om de rug warm te houden en sleeves rond de knieën zijn ook veel waard voor oude knarren zoals ons imo.

• Like
Waarderingen: 040B
  • #43.456
Je moet je lijf ook af en toe onder handen laten pakken door een osteopaat/kinesist/fysio en van die kleine oefeningetjes doen als prehab.
Zo een dunne, brede riem om de rug warm te houden en sleeves rond de knieën zijn ook veel waard voor oude knarren zoals ons imo.

Zou ik eigenlijk wel moeten doen ja. Maar ach, dat schiet er altijd bij in natuurlijk.

Ik ben gewoon oud aan het worden. 20 jaar aan het ijzer hangen eist zijn tol. Maar goed. Ik krabbel wel verder met hetgeen wat ik kan doen.
Doe een keer een goede deload en dan een tijdje rustig aan. Gun de oude botten wat rust om straks weer te kunnen knallen.

Tuurlijk wel. Maar veel zin lijkt het allemaal niet meer te hebben.

Ouderdomsdipje denk ik. En ik ben de laatste tijd ook gewoon doodmoe van het werken.

Ach wat heeft er wel zin? :p
Maar is het nog wel leuk om even met het lichaam bezig te zijn en verder niet veel aan de kop?

Terug
Naar boven