Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.483
Alles is relatief natuurlijk.. Met een gezin is dat al een stuk anders dan wanneer je geen kinderen hebt natuurlijk.

Met mijn eten, supps en gear is mijn budget wel op :p Af en toe nog eens iets nieuw voor mijn homegym en dan vind ik het zelf ook wel voldoende ;)

Met mijn eten, supps en gear is mijn budget wel op :p Af en toe nog eens iets nieuw voor mijn homegym en dan vind ik het zelf ook wel voldoende ;)

Koop je alles nieuw? Dan loopt het idd op (zelf koop ik ook alles nieuw en meestal van betere merken, durf het totaalbedrag van mijn materiaal niet meer uitrekenen...)

• #43.486
Haha gooi die Sups eruit en je bent al over de helft gok ik qua budget :p

Dat valt reuze mee hoor. Ik wacht steeds op promoties dus... ik denk dat ik met een 40eur per maand al mijn supps betaal.

Koop je alles nieuw? Dan loopt het idd op (zelf koop ik ook alles nieuw en meestal van betere merken, durf het totaalbedrag van mijn materiaal niet meer uitrekenen...)

Nee niet alles. Maar sommige dingen heb ik wel liever allemaal bij mekaar passen :o Dus die koop ik wel nieuw :)

Dat valt reuze mee hoor. Ik wacht steeds op promoties dus... ik denk dat ik met een 40eur per maand al mijn supps betaal.

Nee niet alles. Maar sommige dingen heb ik wel liever allemaal bij mekaar passen :o Dus die koop ik wel nieuw :)

Is nog steeds 40,00 per maand teveel :$

• #43.488
  • #43.491
Wat heb je ondertussen al bij elkaar gespaard in je homegym? Nog veel op het verlanglijstje?

Dit ongeveer... en nog wat klein grut

20170711_105355_resized.jpg

20170711_105345_resized.jpg

20170711_105334_resized.jpg

20170709_102114_resized.jpg

Zou nog wel een legpress willen maar ik heb de ruimte niet.

Dit ongeveer... en nog wat klein grut

20170711_105355_resized.jpg

20170711_105345_resized.jpg

20170711_105334_resized.jpg

20170709_102114_resized.jpg

Zou nog wel een legpress willen maar ik heb de ruimte niet.

Leuke ruimte man!

Legpress is idd meteen een groot toestel. Ik heb de Barbarian Leg curl/extension, en dat is wel een leuke toevoeging om mijn benen te trainen + neemt niet heel veel plek in :)

• #43.493
Leuke ruimte man!

Legpress is idd meteen een groot toestel. Ik heb de Barbarian Leg curl/extension, en dat is wel een leuke toevoeging om mijn benen te trainen + neemt niet heel veel plek in :)

Ja. Ik heb ook al gekeken naar zo'n squat toestel. Of een vertical legpress...

• #43.495
Bijleggen voor een magazijn? er staat een bouwgrond te koop te Ham wat wel hiervoor gebruikt kan worden denk ik :)

nice job big rob

• #43.498
  • #43.500
Maandag 20u00 training

Pre w/o Supps: Complete Pre Work Out (20gr; Bulk Powders)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (20gr; Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)

Trainingstijd: 71min
Bodyweight: 107kg

Comments:semi deload is semi

Untitled.jpg

Terug
Naar boven