- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
HGH is me wat te duur man...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles is relatief natuurlijk.. Met een gezin is dat al een stuk anders dan wanneer je geen kinderen hebt natuurlijk.
Af en toe nog eens iets nieuw voor mijn homegym en dan vind ik het zelf ook wel voldoende 
Met mijn eten, supps en gear is mijn budget wel opAf en toe nog eens iets nieuw voor mijn homegym en dan vind ik het zelf ook wel voldoende
![]()

Met mijn eten, supps en gear is mijn budget wel opAf en toe nog eens iets nieuw voor mijn homegym en dan vind ik het zelf ook wel voldoende
![]()
Haha gooi die Sups eruit en je bent al over de helft gok ik qua budget![]()
Koop je alles nieuw? Dan loopt het idd op (zelf koop ik ook alles nieuw en meestal van betere merken, durf het totaalbedrag van mijn materiaal niet meer uitrekenen...)
Dus die koop ik wel nieuw 
Dat valt reuze mee hoor. Ik wacht steeds op promoties dus... ik denk dat ik met een 40eur per maand al mijn supps betaal.
Nee niet alles. Maar sommige dingen heb ik wel liever allemaal bij mekaar passenDus die koop ik wel nieuw
![]()

Lol... tja... ik vind mijn vitamines, creatine en een smaakje aan mijn water dat wel waard![]()
ieder zijn meug 
Nee niet alles. Maar sommige dingen heb ik wel liever allemaal bij mekaar passenDus die koop ik wel nieuw
![]()
Wat heb je ondertussen al bij elkaar gespaard in je homegym? Nog veel op het verlanglijstje?
Dit ongeveer... en nog wat klein grut
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou nog wel een legpress willen maar ik heb de ruimte niet.

Leuke ruimte man!
Legpress is idd meteen een groot toestel. Ik heb de Barbarian Leg curl/extension, en dat is wel een leuke toevoeging om mijn benen te trainen + neemt niet heel veel plek in![]()

Bijleggen voor een magazijn? er staat een bouwgrond te koop te Ham wat wel hiervoor gebruikt kan worden denk ik![]()

Heerlijk dit

I see what you did there.