AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Natuurlijk wel. Ooit eens gepiekt op 170. Maar door aanhoudende fails, pijntjes, krachtverlies.... even terug naar af en weer beginnen bouwen. Rustig aan :)
Wel verstandig. Hoewel het verschil met die 170 kg toch wel groot is....
Ik moet ook nog maar zien hoeveel ik zelf heb ingeleverd met 4 weken verhuizen en slecht/niet trainen :o

Natuurlijk wel. Ooit eens gepiekt op 170. Maar door aanhoudende fails, pijntjes, krachtverlies.... even terug naar af en weer beginnen bouwen. Rustig aan :)
Erg verstandig, maar wel pijnlijk om te zien zo een terug val.

Hoe gaan deze repjes dan met ~100kg?

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.643
Wel verstandig. Hoewel het verschil met die 170 kg toch wel groot is....
Ik moet ook nog maar zien hoeveel ik zelf heb ingeleverd met 4 weken verhuizen en slecht/niet trainen :o

Zwijg me ervan :( Tijdje terug benchte ik rustig tussen de 130 en 150. No prob. Ach ja. Al dat extra volume heeft me in overtraining gezet. Nu voel ik stilaan dat het terug aan het beteren is.
Niet meer heel de tijd moe. Geen continue spierpijn. En het trainen gaat ook weer beter.

Erg verstandig, maar wel pijnlijk om te zien zo een terug val.

Hoe gaan deze repjes dan met ~100kg?

Best ok. Het derde setje had ik ook nog wel kunnen pakken. Maar bij de 4de rep was de snelheid eruit. Dus racken en herstellen :)

Denk je dat dit een klassiek geval van overtraining was? En hoe zou je dat een volgende keer moeten voorkomen?

• #43.645
Denk je dat dit een klassiek geval van overtraining was? En hoe zou je dat een volgende keer moeten voorkomen?

Ik denk het wel. Alles ging goed tot ik 6 setjes push en 6 setjes pull voor UB ging toevoegen. Idem voor LB. Extra SQ, legcurls etc...

If it ain't broke, don't try and fix it. Ik ben nu terug naar mijn schema en volume toen ik destijds die 170 deed.

Wordt ook beetje ouder he robke:aai:

• #43.657
dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Complete Pre Work Out (20gr; Bulk Powders)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (20gr; Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)

Trainingstijd: 62min
Bodyweight: 106

Comments: :menm: :menm: :menm:

Untitled.jpg

• #43.658
woensdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Complete Pre Work Out (20gr; Bulk Powders)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (20gr; Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)

Trainingstijd: 44min
Bodyweight: 107

Shoulder dislocates (10x)
Band pull aparts (10x)
Band Rows (10x)
Plank Walk outs (amrap)
Kneeling Ab Wheel (amrap)
Mountain Climbers (amrap) (push up wheel)

Conditie - 120 a 160 HBPM

12min - Crosstrainer
12min - Stepper
12min - Fiets

Ben je nu ook rustdagen aan het inplannen, of is zo'n zware cardio sessie je rustdag?

Kilo aangekomen door de week? :D

Terug
Naar boven