AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.743
vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL); Complete Pre Work Out (20gr; Bulk Powders)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (20gr; Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)

Trainingstijd: 61min
Bodyweight: ??? upper abs beginnen weer door te komen :D

Comments: :menm: :menm: :menm::menm:

Die SQ singles waren best pittig door telkens te racken.

Untitled.jpg

Singles draaien op squat is best lekker! Weer 4 :menm:...dat gaat lekker! Op naar de 5!:woot:

Powerlifters die reppen en bodybuilders die singles doen, in welke dimensie zitten we nu ?!

• #43.747
Gewichten wel flink naar beneden bijgesteld als 123,5kg 95% is op squat?

• #43.751
Ach Robke, zolang je er sterk uitziet is het ook al goed, toch ;)

• #43.754
Ach Robke, zolang je er sterk uitziet is het ook al goed, toch ;)

Ja nou. Laatst hebben ze een nieuwe salon geleverd en moest ik de oude even mee helpen op de truck zetten. Ok, er zaten we 2 relax elementen in en de grip was niet ideaal,
maar als je dan pijnscheuten in je onderarm, ellebogen krijg en het eigenlijk amper kan liften, sta je wel even voor schuppen zot.

Geen filmpje van jouw SQ, geen bewijs dus :p

Door slijtage vallen midden op de trap zelfs ineens je benen uit :roflol: #oldmenstuff

• #43.758
Voor beiden geldt dat over een paar jaar we dan onze heup breken erbij. Zo een traplift klinkt elke dag beter en beter.

Wonden op het hoofd, enkel om zeep, etc... ik had niet zo veel geluk als jij :p
Damn, zelfs toen ik van 7m. naar onder donderde had ik nog niet zoveel verwondingen :P

• #43.760
Voor beiden geldt dat over een paar jaar we dan onze heup breken erbij. Zo een traplift klinkt elke dag beter en beter.

Damn, zelfs toen ik van 7m. naar onder donderde had ik nog niet zoveel verwondingen :P

:roflol:

Draaitrap ;) Muur geraakt met mijn hoofd, venster bank geraak met mijn kaak. Nog steeds een litteken van :o Heel de trap vol bloed.

Terug
Naar boven