- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Dan is je biceps eindelijk conform de rest nu toch?![]()
Yep. 200% sexy!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is je biceps eindelijk conform de rest nu toch?![]()
Geen T3 = knallen 

Het is er sinds afgelopen zaterdag uit. Ik begin weer lekker uit te vullen. Buik wordt droger zelfs![]()

Tijd voor GH ouwe 
Omdat je minder zweet?
Nee lekker gevoel is dat dan he?Tijd voor GH ouwe
![]()
Dus de extra kcals die nu beschikbaar worden zonder T3, worden goed gebruikt.Nah. Ik zit nog op tren héDus de extra kcals die nu beschikbaar worden zonder T3, worden goed gebruikt.
Nee man. Ik heb echt geen +-200euro per maand ervoor over.

Ieder kou lijden en ik net niet zweten. Haha.
Of je moet 1000 kitjes ineens kopen ofzo.Hahaha hadden we hier maar airco
Ja wellicht, prijzen mogen niet besproken worden hier anders wordt baardmans weer boos. Ik vraag me altijd af wat dan een acceptabele prijs zou zijn voor mensen die het "te duur" vinden.
Tja. Je moet het totaal plaatje een beetje zien. Het is niet enkel de hgh natuurlijk. Maar ook eten, drinken, shakes, vitamines, trainingspullen. Dus ja, dat telt soms al aardig op in combinatie met het
huishouden. Om er dan nog x aantal euro bovenop te pleuren... ergens moet je toch een grens trekken. Moest het bv 50 a 100eur extra zijn, daar kan ik nog wel mee leven, maar 200... daar betaal
je een vakantie mee op een jaar.

Klopt het is denk ik ook een keuze.. Al die supplemententroep op een paar vitamientjes en mineralen na dan, daar doe ik al niet aan. Hoogstens eens een potje whey omdat ik het eten even zat ben. Denk ook een kwestie van prioriteiten stellen en daarbij hebben wij geen offspring, alleen maar 4 hele dure katten![]()
Bwah. Ik heb een pot Jumbo Pak. Kost me 30eur voor 44 dagen. Shake zit ik nu op 40gr per dag. En voor de rest heb ik ook geen supps meer. Maar bv wel test, tren, tablets... etc...

Ja ik snap het wel hoor.. Er zijn grenzen natuurlijk. Maar zelf was ik nooit zover gekomen zonder, daar ben ik wel van overtuigd. En geld moet rollen toch, alles opsparen en morgen onder een bus lopen behoort ook tot de opties![]()
Maar goed, ik vind het ook leuk als mijn vrouw dingen voor haar koopt of voor mijn zoon
Dat vind ik net wat belangrijker dan x aantal kg vvm erbij plakken.
Ben ik het helemaal mee eensMaar goed, ik vind het ook leuk als mijn vrouw dingen voor haar koopt of voor mijn zoon
Dat vind ik net wat belangrijker dan x aantal kg vvm erbij plakken.
Maar, zeg nooit nooit natuurlijk![]()
Sparen is voor apen