- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ja, volgens sommige... alhoewel... misschien alleen voor mijn vrouw... en misschien dan nog 
Still sexyNu ja, volgens sommige... alhoewel... misschien alleen voor mijn vrouw... en misschien dan nog
![]()

Ach dat is alles wat telt toch, dat de hele straat over je heen wil heb je toch niks aan als je getrouwd bent![]()

Ik wilde een plaatje plaatsen, maar dit staat niet in privé![]()

Ach dat is alles wat telt toch, dat de hele straat over je heen wil heb je toch niks aan als je getrouwd bent![]()

Als ik bij de bakker sta, kijk ik graag naar alle mooie taarten, daarom ga ik die nog niet állemaal opeten...![]()
Je durft wel Pieter 
Maar je gebruikt wel percentages om je schema op te stellen, of doe je maar wat?Lekker belangrijk wat de percentages zijn..op leeftijd is het gewoon belangrijk om te blijven bewegen..![]()

Precies. Beetje respect voor mensen op leeftijd die iets meer ambieren dan alleen maar wat bewegen.
Ik train inderdaad op gevoel..Maar je gebruikt wel percentages om je schema op te stellen, of doe je maar wat?![]()
Ik las aambeien..dat past dan ook wel weer bij oude mensen

Ok, ok..en wil er een beetje toonbaar uit blijven zien

Vind ik wel ja. Je ziet al gelijk verschil in mijn onderarmen na 3 weken.
Zet maar in een spoiler dan...
Cool ook al een poosje over aan het denken om aan te schaffen
Staan ze 5eur goedkoper dan bv bij FS.