- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja.... ik moet uitkijken wat ik hiervan zeg, want ik heb behalve wat cardio ook al een week nauwelijks wat gepresteerd![]()
Maar eerlijk gezegd, die reverse curls & cleans doen meer voor je onderarmen dan die Fat Gripz.Ja hoor. Krijg je een lekkere pomp van in je onderarmenMaar eerlijk gezegd, die reverse curls & cleans doen meer voor je onderarmen dan die Fat Gripz.
Gebruik je ze ook voor triceps? Of nog andere oefeningen?
Ja het weer zeker, al zal het om 5:00 nog heel aangenaam zijn. Maag problemen is minder goed voor de gains inderdaad....Tja. Het is het weer denk ik. Mijn schouder doet ook wat moeilijk en afgelopen zondag besloot mijn verteringsstelsel even in de andere richting te werken.
Ja het weer zeker, al zal het om 5:00 nog heel aangenaam zijn. Maag problemen is minder goed voor de gains inderdaad....
I knowAfgelopen week tikte ik toch een paar keer de 28gr aan in mijn hok.
I know
Mijn sportkamertje (boven, ZW kant) haalt de 28C ook makkelijk.....
Klinkt goed!Nah. Ik train mijn triceps niet meer direct. Eigenlijk enkel voor raises en curls nu. Voor raises is het imo sowieso aan te raden. Doordat je je grip moet aanpassen, lijkt de raise strikter en beter
op je schouder te gaan. Ook een tijdje DB Shoulder press mee gedaan. Dat was pittiger maar dan kregen mijn schouders niet zo op hun donder en kon ik minder zwaar gaan.
Nou, ik vind toch dat dat aardig helpt.Ik heb wel een ventilator staan, maar dat zet ook niet veel zoden aan de dijk.
Dat kan alleen bij overhandse grip werken natuurlijk. (of is onderhands of vertikaal zwz not dun bij raises?)Nah. Ik train mijn triceps niet meer direct. Eigenlijk enkel voor raises en curls nu. Voor raises is het imo sowieso aan te raden. Doordat je je grip moet aanpassen, lijkt de raise strikter en beter
Dat kan alleen bij overhandse grip werken natuurlijk. (of is onderhands of vertikaal zwz not dun bij raises?)

Nice!!
Squats gaan langzaamaan weer steeds zwaarder of zie ik dat verkeerd?
En vorige week nog eens de 165 gedaan. Dus ja, ik klaag niet