Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #44.881
maandag 05u00 training

Trainingstijd: 58min

Comments: viel geen eer te halen vandaag.

Untitled.jpg

Tja.... ik moet uitkijken wat ik hiervan zeg, want ik heb behalve wat cardio ook al een week nauwelijks wat gepresteerd :o

• #44.883
Tja.... ik moet uitkijken wat ik hiervan zeg, want ik heb behalve wat cardio ook al een week nauwelijks wat gepresteerd :o

Tja. Het is het weer denk ik. Mijn schouder doet ook wat moeilijk en afgelopen zondag besloot mijn verteringsstelsel even in de andere richting te werken.

• #44.884
dinsdag 05u00 training

Trainingstijd: 42min

Comments: en dat was dat weer

Standing SSB Calf Raises
10 x 20
10 x 70
10 x 120
12 x 145
12 x 145
12 x 145
15 x 145

Cable Crunches:
5 x 10
5 x 10
5 x 10
10 x 18.5
10 x 18.5
10 x 18.5
10 x 18.5

Cardio: 20min LISS - Fiets

Nog steeds tevreden over fat gripz?

• #44.886
  • #44.888
Gebruik je ze ook voor triceps? Of nog andere oefeningen?

Nah. Ik train mijn triceps niet meer direct. Eigenlijk enkel voor raises en curls nu. Voor raises is het imo sowieso aan te raden. Doordat je je grip moet aanpassen, lijkt de raise strikter en beter
op je schouder te gaan. Ook een tijdje DB Shoulder press mee gedaan. Dat was pittiger maar dan kregen mijn schouders niet zo op hun donder en kon ik minder zwaar gaan.

Tja. Het is het weer denk ik. Mijn schouder doet ook wat moeilijk en afgelopen zondag besloot mijn verteringsstelsel even in de andere richting te werken.
Ja het weer zeker, al zal het om 5:00 nog heel aangenaam zijn. Maag problemen is minder goed voor de gains inderdaad....

• #44.890
Ja het weer zeker, al zal het om 5:00 nog heel aangenaam zijn. Maag problemen is minder goed voor de gains inderdaad....

Ja. Om 5u is het best ok. Graadje of 22 maar buiten is het dan ook wel lekker fris. Afgelopen week tikte ik toch een paar keer de 28gr aan in mijn hok.

• #44.892
Nah. Ik train mijn triceps niet meer direct. Eigenlijk enkel voor raises en curls nu. Voor raises is het imo sowieso aan te raden. Doordat je je grip moet aanpassen, lijkt de raise strikter en beter
op je schouder te gaan. Ook een tijdje DB Shoulder press mee gedaan. Dat was pittiger maar dan kregen mijn schouders niet zo op hun donder en kon ik minder zwaar gaan.
Klinkt goed!

Dat kan alleen bij overhandse grip werken natuurlijk. (of is onderhands of vertikaal zwz not dun bij raises?)

• #44.896

Yep!

Nou, ik vind toch dat dat aardig helpt.

Bwah. Wel wat natuurlijk maar eigenlijk blaast het gewoon de warme lucht rond.

Dat kan alleen bij overhandse grip werken natuurlijk. (of is onderhands of vertikaal zwz not dun bij raises?)

Yep. Maar door de extra knijpkracht, ga je gewoon veel strikter raisen.

• #44.897
woensdag 05u00 training

Trainingstijd: 68min
Body Weight: 94kg (visible abs)

Comments: niet slecht

Untitled.jpg

• #44.899
  • #44.900
donderdag 05u00 training