XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #44.902
Nog 2 weken te gaan :D

En dan? Nog last van je biceps gehad?

• #44.904
Een jaar aan je lichaam werken en dan in 1 vakantie terugkeren met een @Sanca fysiek :banana::banana:
(c) Marvin approved vakantie

• #44.906
Unsubscribed, de reacties @Sanca gaan nergens over. Zo beachboy ready ben je ook niet Rob... #out jou en Sanca's log waren nog het enige dat dit forum een beetje levend hielden

• #44.908
Unsubscribed, de reacties @Sanca gaan nergens over. Zo beachboy ready ben je ook niet Rob... #out jou en Sanca's log waren nog het enige dat dit forum een beetje levend hielden
Ik heb gisteren mijn log op slot gedaan om de onzin een beetje te weren. Jammer voor degenen die wel fatsoenlijk reageren.

• #44.910
  • #44.912

Ik ook. Tussendoor wel even :kots: :roflol:

Tja. Gezelligheid is hier op DBB al lang niet meer precies. Logjes zijn half dood, mensen gaan allemaal weg en mensen kunnen nergens meer om lachen. Zit ook al even te denken om gewoon
om mijn logje te sluiten.

Ik ook. Tussendoor wel even :kots: :roflol:

Tja. Gezelligheid is hier op DBB al lang niet meer precies. Logjes zijn half dood, mensen gaan allemaal weg en mensen kunnen nergens meer om lachen. Zit ook al even te denken om gewoon
om mijn logje te sluiten.
Kom kom... Doe ons dat nou niet aan, wat ga je anders ook met je leven doen?

• #44.914
  • #44.917
Maar we hebben Marvin toch nog steeds!

Een jaar aan je lichaam werken en dan in 1 vakantie terugkeren met een @Sanca fysiek :banana::banana:
(c) Marvin approved vakantie
Ikrekenhetgoed:marvin:

:roflol: dat valt wel mee hoor ;) Op een %tje of 12 vertrekken en normaal zit ik dan rond de 15% als ik terug ben ;)
Dat is eigenlijk al best fucked up.

Niet gewoon veel vocht? Of echt 3% fatgains:eek!:

Maar we hebben Marvin toch nog steeds!
Ze moeten op zijn minst DBB blokeren op werk willen ze mij wegkrijgen:roflol:

Terug
Naar boven