Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nee. Soms met rows oid knijpt en trekt het wat. Maar voorlopig ga ik toch nog niet zwaar. Dus het valt wel mee.Een jaar aan je lichaam werken en dan in 1 vakantie terugkeren met een @Sanca fysiek
(c) Marvin approved vakantie
dat valt wel mee hoor
Op een %tje of 12 vertrekken en normaal zit ik dan rond de 15% als ik terug ben 
Ik heb gisteren mijn log op slot gedaan om de onzin een beetje te weren. Jammer voor degenen die wel fatsoenlijk reageren.Unsubscribed, de reacties @Sanca gaan nergens over. Zo beachboy ready ben je ook niet Rob... #out jou en Sanca's log waren nog het enige dat dit forum een beetje levend hielden
Ik heb gisteren mijn log op slot gedaan om de onzin een beetje te weren. Jammer voor degenen die wel fatsoenlijk reageren.
Ik neem er 2.Jeezes zeg. Neem even een bakje platte kaas man. Als je daar al niet meer tegen kan...

Kom kom... Doe ons dat nou niet aan, wat ga je anders ook met je leven doen?Ik ook. Tussendoor wel even![]()
Tja. Gezelligheid is hier op DBB al lang niet meer precies. Logjes zijn half dood, mensen gaan allemaal weg en mensen kunnen nergens meer om lachen. Zit ook al even te denken om gewoon
om mijn logje te sluiten.
Kom kom... Doe ons dat nou niet aan, wat ga je anders ook met je leven doen?

De meesten sluiten hun log dan tegenwoordigGewoon wat meelezen en anderen hun logjes verpesten natuurlijk![]()

Hoezo f**k Marvin Longtime?

IkrekenhetgoedEen jaar aan je lichaam werken en dan in 1 vakantie terugkeren met een @Sanca fysiek
(c) Marvin approved vakantie

Dat is eigenlijk al best fucked up.dat valt wel mee hoor
Op een %tje of 12 vertrekken en normaal zit ik dan rond de 15% als ik terug ben
![]()

Ze moeten op zijn minst DBB blokeren op werk willen ze mij wegkrijgen

RespectZe moeten op zijn minst DBB blokeren op werk willen ze mij wegkrijgen![]()