- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, de kracht gaat nu echt terugkomen
Ik sukkel nu ook al 11 maanden met een blessure aan de biceps waarvoor ze nooit echt de volledige oorzaak of oplossing gevonden hebben. Het is zo goed als weggegaan door een half jaar niets te doen. Nu ik echter weer begonnen ben en de gewichten stilaan omhoog gaan heb ik ook dagen dat ik weer wat een reactie voel, vooral als ik chin-ups doe. Dus ik vrees dat het bij mij ook iets blijvend is waarvoor ik ga moeten blijven oppassen (en zit helaas nog lang niet terug aan mn oude niveau of allesbehalve aan jouw gewichten)Yep. Alhoewel ik regelmatig nog een stevige prik krijg in mijn linker bicep. Vooral tijdens rows, maar bv ook tijdens het tuinieren. Het blijft een zwakke schakel. En ik heb niet het idee dat het 'platte' stuk,
ook maar iets groeit.
Ik sukkel nu ook al 11 maanden met een blessure aan de biceps waarvoor ze nooit echt de volledige oorzaak of oplossing gevonden hebben. Het is zo goed als weggegaan door een half jaar niets te doen. Nu ik echter weer begonnen ben en de gewichten stilaan omhoog gaan heb ik ook dagen dat ik weer wat een reactie voel, vooral als ik chin-ups doe. Dus ik vrees dat het bij mij ook iets blijvend is waarvoor ik ga moeten blijven oppassen (en zit helaas nog lang niet terug aan mn oude niveau of allesbehalve aan jouw gewichten)

Idem ;-) Maar wel klote en frustrerend. Als het weer mijn trainingen gaat belemmeren weet ik het ook niet meer.Ach ja. Ik kan nog steeds het ouderdoms excuus gebruiken![]()

HeheJij was toch nog geen 40 dacht ik? Dan telt het niet![]()

Yep. Alhoewel ik regelmatig nog een stevige prik krijg in mijn linker bicep. Vooral tijdens rows, maar bv ook tijdens het tuinieren. Het blijft een zwakke schakel. En ik heb niet het idee dat het 'platte' stuk,
ook maar iets groeit.

Dan heb ik een dubbele bicep ofzo 
Wat ik begrepen heb is dat gescheurde spiervezels dood gaan en dat de nog goede delen ernaast gaan hypertroferen. Uiteindelijk komt de oude kracht wel terug, maar de vorm van de spier zal anders zijn.Yep. Alhoewel ik regelmatig nog een stevige prik krijg in mijn linker bicep. Vooral tijdens rows, maar bv ook tijdens het tuinieren. Het blijft een zwakke schakel. En ik heb niet het idee dat het 'platte' stuk,
ook maar iets groeit.
Volgens mij gaat dat er helemaal niet meer uitzienDan heb ik een dubbele bicep ofzo
![]()

Altijd weer zo afgeven op @Robke78 , zijn zelfvertrouwen gaat pijlsnel omlaag zo

Wat ik begrepen heb is dat gescheurde spiervezels dood gaan en dat de nog goede delen ernaast gaan hypertroferen. Uiteindelijk komt de oude kracht wel terug, maar de vorm van de spier zal anders zijn.
Altijd weer zo afgeven op @Robke78 , zijn zelfvertrouwen gaat pijlsnel omlaag zo

Hij weet wie het zegt
Joh tegenwoordig willen voorbijgangers al met hem op de foto dus dat ego zit wel goed hoor![]()
Ja lol.. waar sloeg dat nou op. Afgelopen vrijdag werd ik in Walibi ook al aangesproken door de securtiy. Die eene wilde weten wat ik at, de andere hoe vaak ik trainde.Ja lol.. waar sloeg dat nou op. Afgelopen vrijdag werd ik in Walibi ook al aangesproken door de securtiy. Die eene wilde weten wat ik at, de andere hoe vaak ik trainde.
Bizar. Alsof ik er uitzie alsof @Punjab .
(net zoals bij Pun
)