XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.083
  • #45.086
dinsdag 18u30 & woensdag 07u00 training

Trainingstijd: 76min
BW: 96kg

Comments: nadien nog 6 uur werken... +- 400 klinkers uit de kruipkelder gehaald, 8 kruiwagens beton gemaakt, bekisting, beton gegoten, etc...

Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
Ga je nieuwe homegym bouwen? :)

• #45.088
Ga je nieuwe homegym bouwen? :)

Nope... in België hebben we last van buxus motten. En wil het nu net zijn dat wij meters en meters buxus hebben staan. Dus? Alles eruit, vervangen door stapel stenen en nieuwe paadjes aanleggen.
Bamboe heb ik ondertussen ook wel eruit gegooid enzo... maw we hebben binnen enkele weken een volledig andere tuin.

Best netjes die 5jes op de squat!

Nope... in België hebben we last van buxus motten. En wil het nu net zijn dat wij meters en meters buxus hebben staan. Dus? Alles eruit, vervangen door stapel stenen en nieuwe paadjes aanleggen.
Bamboe heb ik ondertussen ook wel eruit gegooid enzo... maw we hebben binnen enkele weken een volledig andere tuin.
Hadden wij dus vorig jaar. Alles er uit.

Hier ook alleen de waddeneilanden zijn nog motvrij zag ik toevallig op het nieuws.

tijdje geleden weer - maar weer een nice job neergezet

terugkomend op je reactie - ik probeer idd wat andere combi's neer te zetten zoals - burpees ' pull up ladder etc
zonder toch wel de belangrijkste oef uit het oog te verliezen = maar de intensiviteit spreekt me zeer aan
haal me info voornamelijk via gym jones + bobby maximus vandaan en pas er sommige oef dan toe
doet me denken aan mijn judo/jijitsu tijd waar je eerst vaak bezig was met een w up van een half uut tot drie kwartier
voordat je pas echt ging gooien -
gewichten zijn duidelijk minder zwaar maar het cardiovasculaire is zwaarder geworden - andere accenten dus

• #45.093
donderdag 18u30 & vrijdag 07u00 training

Trainingstijd: 76min

Comments: het tuinwerk begint zijn tol te eisen. Onderrug kapot, schouders, handen...

Untitled.jpg

Ach..dat tuinwerk is een workout opzich. Een beetje gas terug in het tuinhuis is dan niet erg!

• #45.095
Gas erop in het tuinhuis!:D

Terug
Naar boven