- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik wist niet dat dat hier nog steeds een 'big thing' was, die karma...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinds een maand ofzoIk wist niet dat dat hier nog steeds een 'big thing' was, die karma...

En ik die dacht dat het ondertussen alweer een stille dood zou zijn gestorven 
Hadden wij dus vorig jaar. Alles er uit.Nope... in België hebben we last van buxus motten. En wil het nu net zijn dat wij meters en meters buxus hebben staan. Dus? Alles eruit, vervangen door stapel stenen en nieuwe paadjes aanleggen.
Bamboe heb ik ondertussen ook wel eruit gegooid enzo... maw we hebben binnen enkele weken een volledig andere tuin.
Nope... in België hebben we last van buxus motten. En wil het nu net zijn dat wij meters en meters buxus hebben staan. Dus? Alles eruit, vervangen door stapel stenen en nieuwe paadjes aanleggen.
Bamboe heb ik ondertussen ook wel eruit gegooid enzo... maw we hebben binnen enkele weken een volledig andere tuin.
Ach..dat tuinwerk is een workout opzich. Een beetje gas terug in het tuinhuis is dan niet erg!
Enkel het herstel is wat moeilijk.
Gisteren van 8u 's morgens tot 15u liggen kappen, graven, slepen, ... het zal voorzichtig gas geven worden![]()