AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Je hebt een mooie verzameling zeg. Je kan bijna wel trainingen aan huis gaan geven :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.262
Je hebt een mooie verzameling zeg. Je kan bijna wel trainingen aan huis gaan geven :p

Op al die jaren verzamel je wel wat ja. Van mijn orgineel materiaal van bv 10 jaar geleden blijft heel mijn 30mm materiaal nog over. Dat hou je voor het leven ;)

Ja. Om 5u 's morgens staan ze vast te popelen om mee te doen met deze gek :p

• #45.264
  • #45.265
Gisteren dus +- 6 ton aan stapelstenen verplaatst (+-25kg/st over +- 30m) Lekker cardio :) Vanavond nog +- 3 ton te gaan.

woensdag 05u00

Trainingstijd: 71min

Comments: lekker vroeg in de ochtend owv tuinwerken 's avonds

Untitled.jpg

FF checken! ;-)

• #45.268
Gisteren dus +- 6 ton aan stapelstenen verplaatst (+-25kg/st over +- 30m) Lekker cardio :) Vanavond nog +- 3 ton te gaan.

Gedaan dus :)

donderdag 05u00

Trainingstijd: 42min

Comments: kuiten en buik vandaag dan maar. Het herslepen van die stapelstenen begint zijn tol wel te eisen. Maar goed... na het weekend zijn we normaal klaar :cheer:

Untitled.jpg

Om 5:00?! Ochtendmens?

• #45.270

Nood breekt wet :p Maar goed. Ik ben wel gewend om om 05u te trainen hoor. Mijn vrouw zit momenteel thuis met 2 gebarsten ribben. Maar indien ze werkt, werkt ze in 2 shiften.
Dus als ze met de vroege dienst staat, train ik om 5. Met de late om 20u. Zo volg ik een beetje haar ritme.

Beterschap voor je betere helft!

• #45.273
Gisteren muurtjes zitten bouwen. We zijn voor 2/3de klaar nu.

vrijdag 05u00

Trainingstijd: 64min

Comments: best moeilijk met een verrot lijf :p

Untitled.jpg

ouwe rukker 5:00 vroege vogel!!!! netjes.

• #45.275
hoelaat ga je dan pitten als je 5:00 traint? ik zelf moet echt aan die 8 uur slaap per dag komen anders ga ik kapot.

• #45.277
hoelaat ga je dan pitten als je 5:00 traint? ik zelf moet echt aan die 8 uur slaap per dag komen anders ga ik kapot.

Normaal als mijn vrouw gaat werken met de vroege dienst om 21u. Maar gezien ze thuis is... heb ik afgelopen paar dagen amper 5 uurtjes slaap gepakt. En ja, dat merk ik wel :o
Maar goed. Dit weekend nog even doorbijten en dan terug in het normale ritme.

Al maar goed dan dat je niet in de bouw werkt, dat is 8-10u zeulen :o

Terug
Naar boven