Sweatdaily
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Robke - Ik zie dat je ook in de vroege ochtend sport. Dat is ook mijn normale routine en ik vind het ideaal.

Het wisselt naar gelang mijn vrouw werkt
Als mijn vrouw de vroege heeft, slapen om 21u, trainen om 05u (als de kleine nog slaapt dus)
Als mijn vrouw de late heeft, trainen om 20u (als de kleine naar bed is)
Ik moet zeggen, de ochtend trainingen bevallen me ook meer. Alhoewel het soms wel een hele opgave is om mezelf naar mijn tuinhuis te slepen dan![]()

en dan is het nog niet eens min 10 's ochtends :brrr:Ik moet zeggen, de ochtend trainingen bevallen me ook meer. Alhoewel het soms wel een hele opgave is om mezelf naar mijn tuinhuis te slepen dan![]()
en dan is het nog niet eens min 10 's ochtends :brrr:
Bwah. Ik verwacht nu niet dat we nog -10 gaan krijgen. Vorig jaar hebben we ook amper een winter gehad.

True true true. Maar, ik heb al zeker 2 jaar ofzo geen thermische onderkledij moeten dragen bij het trainen. Maar idd, je weet maar nooit![]()
dat dere image 

Maar ook lekker warm 
Zal het gaan ja!
Bwah. Zie je gewoon niets van. Het is een soort van ski kledij. En ja dat zit lekker strakMaar ook lekker warm
![]()

Geef nou maar toe, je was al om de winter aan het bidden en zat haast al in wagen om tot bij mij te rijden. You horny man!