AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.321
Tja we kunnen ons niet allemaal een deftige gym veroorloven met isolatie en zo natuurlijk :p

:roflol: Het is een tuinhuis Punnie. Dus houten planken, 6cm isolatie wol ertussen en dan MDF aan de binnenkant. Idem voor het dak maar dan nog shingles erop.
Bodem ligt 10cm gewapend beton. En dan parket isolatie mousse en daar ook MDF op. Beter kan je niet doen. Of je moet een mini huis bouwen.

Natuurlijk scheelt het wel een aantal graden met buiten, maar eens de koude, warmte erin zit, is het om zeep.

:roflol: Het is een tuinhuis Punnie. Dus houten planken, 6cm isolatie wol ertussen en dan MDF aan de binnenkant. Idem voor het dak maar dan nog shingles erop.
Bodem ligt 10cm gewapend beton. En dan parket isolatie mousse en daar ook MDF op. Beter kan je niet doen. Of je moet een mini huis bouwen.

Natuurlijk scheelt het wel een aantal graden met buiten, maar eens de koude, warmte erin zit, is het om zeep.

Ja maar wie was straalkacheltje? :D

• #45.323
Ja maar wie was straalkacheltje? :D

Yes. Terrasverwarmer staat nog op het verlanglijstje. Maar voor een goede met laag verbruik ben je al snel een 200 euro kwijt.

Petroleum is goedkoper, maar daar krijg ik hoofdpijn van. En zo'n blazertje met een warmte element in warmt niet in de ruimte. Of je moet naar +3kw gaan.

Yes. Terrasverwarmer staat nog op het verlanglijstje. Maar voor een goede met laag verbruik ben je al snel een 200 euro kwijt.

Petroleum is goedkoper, maar daar krijg ik hoofdpijn van. En zo'n blazertje met een warmte element in warmt niet in de ruimte. Of je moet naar +3kw gaan.

Klopt is ook lastig en zijn allemaal luxe problemen. Voor een schijntje heb je mooie handschoentjes :heart:

Zonder S.. Je valt wel door de mand ;)

• #45.331
Nee jullie in Vlaanderen lopen sowieso een jaar of 10 achter qua mode in general :D

Who cares about fashion. Met het goede eten en drinken hier past dat toch allemaal niet :p Dat voordeel hebben ze wel in NL. Daar blijf je skinny door de armzalige culinaire kwaliteiten :p

Who cares about fashion. Met het goede eten en drinken hier past dat toch allemaal niet :p Dat voordeel hebben ze wel in NL. Daar blijf je skinny door de armzalige culinaire kwaliteiten :p

:roflol: een taille van 85cm op een gewicht van 105KG is niks mis mee toch :D

• #45.333
:roflol: een taille van 85cm op een gewicht van 105KG is niks mis mee toch :D

:p

Maar goed, je moet ook toegeven dat over het algemeen de NL'ers er ook niet zo super bijlopen. Je hebt een hoop tokkies, dan een hoop mocro's, en de traditionele hemd/broek dragers.
En dan de uitzonderingen.

Hahaha ja eens hoor, ik heb het sowieso niet zo op mensen, ongeacht waar woonachtig of herkomst... :o

• #45.336
  • #45.338
Wij zijn niet racistisch! Wij haten iedereen even veel!

Zo is het maar net, al heb ik wel iets meer haat voor domme mensen :o

Of mensen die dom doen :o

Terug
Naar boven