- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's ook waar, de klimaatverzuring, of wat was het?
Nog steeds goeie come-back aan het maken met trainen trouwens![]()

Dat laatste lijkt me niet waar, als de gemiddelde temperatuur stijgt zal het aantal dagen dat je bij -10 C naar het tuinhuisje moet, ook afnemen. Al zit het gemene van jouw opmerking natuurlijk in de definitie van het woordje 'nauwelijks'Ook al verandert het klimaat, dat neemt uitzonderlijke situaties zoals temperaturen beneden de -10 nog steeds niet weg, ook de frequentie ervan zal nauwelijks veranderen.

Dat laatste lijkt me niet waar, als de gemiddelde temperatuur stijgt zal het aantal dagen dat je bij -10 C naar het tuinhuisje moet, ook afnemen. Al zit het gemene van jouw opmerking natuurlijk in de definitie van het woordje 'nauwelijks'![]()

Dat is waar, het was 0:30 of zo.....

Dat is best prima op 97kg!!
Kracht gaat ook lekker omhoog. Belt blijft gewoon op hetzelfde gaatje hangen.Is een belt met een elastiek in zeker?Yep. Traagjes +- 0.5kg erbij per weekKracht gaat ook lekker omhoog. Belt blijft gewoon op hetzelfde gaatje hangen.

Beetje zoals ochtendseks hoor. Je dag kan niet meer stuk![]()

Doet me denken aan dat filmpje van vroeger waar Arnold 'de pomp tijdens trainen' vergelijkt met seks![]()