MuscleMeat

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Ook al verandert het klimaat, dat neemt uitzonderlijke situaties zoals temperaturen beneden de -10 nog steeds niet weg, ook de frequentie ervan zal nauwelijks veranderen.
 
Da's ook waar, de klimaatverzuring, of wat was het?

Nog steeds goeie come-back aan het maken met trainen trouwens :thumb:

Ach. Zolang we geen tornado's krijgen vind ik het best :)

Thanks!
 
Ook al verandert het klimaat, dat neemt uitzonderlijke situaties zoals temperaturen beneden de -10 nog steeds niet weg, ook de frequentie ervan zal nauwelijks veranderen.
Dat laatste lijkt me niet waar, als de gemiddelde temperatuur stijgt zal het aantal dagen dat je bij -10 C naar het tuinhuisje moet, ook afnemen. Al zit het gemene van jouw opmerking natuurlijk in de definitie van het woordje 'nauwelijks' :p
 
Dat laatste lijkt me niet waar, als de gemiddelde temperatuur stijgt zal het aantal dagen dat je bij -10 C naar het tuinhuisje moet, ook afnemen. Al zit het gemene van jouw opmerking natuurlijk in de definitie van het woordje 'nauwelijks' :p

Een temperatuur beneden de -10 komt sowieso al niet zoveel voor en de nuancering zit hem inderdaad in het woordje nauwelijks. Meteorologie is een zeer exact vak en daarbij moet je elk woord goed in ogenschouw nemen en zaken exact in de juiste context proberen te plaatsen :)
 
donderdag 05u00

Trainingstijd: 52min
BW: 97kg - BF: still visible abs in the morning :)

Comments: en dat zit er ook weer op.

Untitled.jpg


Boxing: 3 punch combo - 3 round @ 3min; 1min rest - 200 punches
Cardio: Stepper - 10min program - 5min LISS
 
Jezus man, mijn dag moet nog beginnen nu :(
 
Om 05:00 al trainen, ik mag er niet aan denken :P
 
Goed bezig ouwe ijzervreter
 
Back
Naar boven