- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Mijnen hof moet ook nog gedaan worden
Wie kopt hem het eerst binnen?
Heb je een gras tapijtje wat gemaaid moet worden dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijnen hof moet ook nog gedaan worden
Robke obviously.Mijnen hof moet ook nog gedaan worden

Sinds die buxus kapot is, is er wel aardig wat werk ja. Nog op de planning?
- 2 lindebomen kortwieken
- beuken haag zetten
- buxus uitdoen aan de voortuin
- siergrassen planten in de voortuin
- laurier achteraan nog scheren
- laurier opzij nog scheren
Hoveniers tegen 50eur per uur zeker? Nee bedankt![]()

Voor en achtertuin laten doen, prijzen vielen me reuze mee. Ik doe zelf zo weinig mogelijk in de tuin![]()

Heb je een gras tapijtje wat gemaaid moet worden dan?

Het regende niet veel dit weekend, dus het gras staat nog niet bepaald hoog![]()

Tja. Laatste keer moesten we 150eur betalen voor een voormiddag haag scheren. Dat vind ik nou toch net erover![]()

Ah dus zo wordt je rijk...
Vandaar dat wij dat niet zijn![]()

OMG het innuendo is huizenhoog hierGoh. Als het bemest moet worden... ik heb nog wel een spuitbuis met een goed product![]()

maandag is het nieuwe vrijdag 
Rob,
beukenhaag is net zo erg, of erger dan de laurier haag, die ga je ook veel moeten snoeien/scheren...
Ik ben net van plan een deel eruit te gooien omwille van het vele groeien & snoeien
Weet niet? Wij hebben vooraan ook beukenhaag. Dat scheert toch een pak vlotter dan die laurier.
Vlotter wel, maar groeit, vind ik, nog zo snel, dus meer werk aan tijdens groei-seizoen, tot 2-3 keer snoeien...

Haha. Ja nou. We hebben de laatste tijd weer genoeg geïnvesteerd thuis en voor vakantie. Dus een beetje zuinig mag wel weer![]()

Herkenbaar, vorig jaar verhuist en moest nodige gebeuren...kost je een aardige middenklasse auto![]()
Als het 10 jaar begint te worden is het best er van af.