Fitness Seller

Robke's trainingslog

Wel... je kan kiezen. Ofwel ben je dik en sterk, of ripped en slap.(nu ja, ongeveer hé) Als je ripped en sterk bent, ben je een genetisch monster. Check Gijs bv. Of je juiced.
Ja. En dik en slap kunnen we allemaal wel worden natuurlijk :)
Ik ben er ook een beetje bang voor, ja... :(
Zou zoveel makkelijker zijn als we ons daar nu eens allemaal mee tevreden stelden
Ware woorden :roflol:

Dus... nu 7 cycles FB Beach Body challenge achter de rug. Wel her en der wat vakantie tussen gezeten. Maar sind mijn scheur in mijn bicep is dit de vooruitgang.

Huidige cycle (8) staat er nog niet in dus :D

Untitled.jpg
Leuk! Hoelang duurt 1 cycle?

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.565
Dat kan ik wel..beetje chips, snacks en snoep erbij..

Whoohoo. Vanavond al beginnen :D

Ik ben er ook een beetje bang voor, ja... :(

Tja. Life just ain't fair :p

Leuk! Hoelang duurt 1 cycle?

3 weken normaal. Je werkt adhv je 1RM. En na 3 weken verhoog je die theoretisch. Dus worden je %en ook aangepast.

Niks van!

• #45.566
donderdag 05u00

Trainingstijd: 50min
BW: 98.7kg :woot: (still visible abs in the morning)

Comments: en dat zit er ook weer op.

Untitled.jpg

Boxing: Random punch combo's - 3 rounds off 3min w 1min rest - 212 punches + defence
Cardio: 10min Interval program - 5min LISS

donderdag 05u00

Trainingstijd: 50min
BW: 98.7kg :woot: (still visible abs in the morning)

Comments: en dat zit er ook weer op.

Untitled.jpg

Boxing: Random punch combo's - 3 rounds off 3min w 1min rest - 212 punches + defence
Cardio: 10min Interval program - 5min LISS
Hoe doe je die seated calfraise eigenlijk? Barbell op je benen?

• #45.569
Bar op de afleggers buiten het rack. Span riemen er rond voor veiligheid. p*ssy Pads rond de bar en een houten balk onder de bench door voor mijn voeten op te zetten.
Zoiets doe ik ook ja, minus de riemen. Maar jij pakt het wel een heel stuk zwaarder, ik 70 kg geloof ik. Maar dat is te weinig voor een goed trainings effect. Kuiten moeten erg zwaar belast worden :(

• #45.571
Zoiets doe ik ook ja, minus de riemen. Maar jij pakt het wel een heel stuk zwaarder, ik 70 kg geloof ik. Maar dat is te weinig voor een goed trainings effect. Kuiten moeten erg zwaar belast worden :(

Hang je gewoon wat meer aan de bar?

Hoeveel ml's is 1 cycle? :p

• #45.576
Wel opletten dat je hem kan blijven racken. Mij is het ooit niet gelukt, dat vind je bar niet fijn met zulk gewicht op je bench liggen :o
Bar kromgebogen? Dan ben je wel hardcore :D
Maar bij mij staat bankje voor de safety leggers, dus daar komt hij altijd op => op de leggers dus.

Denk dat ik maar gelijk bij cycle 15 begin dan.:lol:

• #45.579
Bar kromgebogen? Dan ben je wel hardcore :D
Maar bij mij staat bankje voor de safety leggers, dus daar komt hij altijd op => op de leggers dus.

Hardcore? Eerder een klein hartinfarct omdat mijn destijds nieuwe bar bijna om zeep was :p

Ja. In het rack kan het ook. Maar dat vind ik niet zo prettige werken. @Sanca gaf toen de tip om spanriemen te gebruiken en dat werkt perfect als safety's.

Denk dat ik maar gelijk bij cycle 15 begin dan.:lol:

Let op je hart! :p

• #45.580
vrijdag 05u00

Trainingstijd: 58min

Comments: best goed eigenlijk :)

Untitled.jpg

Terug
Naar boven