XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Ik vind van mezelf dat ik wel genoeg verdien... Jammer genoeg denkt mijn bankrekening daar anders over :(

Herkenbaar, vorig jaar verhuist en moest nodige gebeuren...kost je een aardige middenklasse auto :(

Tell me about it. Pakweg 25000 euro verbouwingen is twee keer niks...

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.547
dinsdag 05u00

Trainingstijd: 55min

Comments: het lijkt wat op te klaren met mijn verkoudheid :)

Untitled.jpg

Boxing: Boxercise. 10 punch bursts, leftright combo - 3 rounds with 1min rest - 392 punches
Cardio: Stepper: 10min interval program - 5min LISS

• #45.548
woensdag 05u00

Trainingstijd: 68min

Comments: best ok

Untitled.jpg

• #45.549
Dus... nu 7 cycles FB Beach Body challenge achter de rug. Wel her en der wat vakantie tussen gezeten. Maar sind mijn scheur in mijn bicep is dit de vooruitgang.

Huidige cycle (8) staat er nog niet in dus :D

Untitled.jpg

Mooi om deze progressie zo in een klein tabelletje te zien. Maar vooral de bench lijkt nu af te vlakken. Dit zijn toch nog lang niet de gewichten die je voor vorig jaar haalde?

• #45.551
Mooi om deze progressie zo in een klein tabelletje te zien. Maar vooral de bench lijkt nu af te vlakken. Dit zijn toch nog lang niet de gewichten die je voor vorig jaar haalde?

Jawel hoor. Die 170 is al 2 jaar geleden ofzo. Misschien zelfs al 3. Toen woog ik 10kg meer en zat volop in de bulk. En de 150 lijkt ook al eeuwen geleden.

Dus... nu 7 cycles FB Beach Body challenge achter de rug. Wel her en der wat vakantie tussen gezeten. Maar sind mijn scheur in mijn bicep is dit de vooruitgang.

Huidige cycle (8) staat er nog niet in dus :D

Untitled.jpg
Dat is een hele nette progressie Rob!!

• #45.553
Jawel hoor. Die 170 is al 2 jaar geleden ofzo. Misschien zelfs al 3. Toen woog ik 10kg meer en zat volop in de bulk. En de 150 lijkt ook al eeuwen geleden.
Zou het echt zo zijn dat je alleen sterk kan zijn als je dik bent? :D
(toch wel een beetje serieus bedoeld....)

• #45.557
Zou het echt zo zijn dat je alleen sterk kan zijn als je dik bent? :D
(toch wel een beetje serieus bedoeld....)

Wel... je kan kiezen. Ofwel ben je dik en sterk, of ripped en slap.(nu ja, ongeveer hé) Als je ripped en sterk bent, ben je een genetisch monster. Check Gijs bv. Of je juiced.
Ja. En dik en slap kunnen we allemaal wel worden natuurlijk :)

Terug
Naar boven