XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.721
zaterdag 08u00

Trainingstijd: 30min

Cardio: Crosstrainer - LISS 30min @ 130hbpm

zondag 08u00

Trainingstijd: 30min

Cardio: Crosstrainer - LISS 30min @ 130hbpm

Ik vind de cross trainer altijd wel relaxed voelen. Heb je er zelf een of ga je er voor naar de sportschool?

• #45.723

15 jaar x 12 maanden x 40 euro gemiddeld per maand voor een fitnessabonnement = veel euro's bespaard met je homegym :D

Reken daar nog eens gemiddeld een euro per training uitgespaard aan drank die je normaal veel te duur moet kopen in je fitness... NOG meer euro's uitgespaard :P

• #45.727
15 jaar x 12 maanden x 40 euro gemiddeld per maand voor een fitnessabonnement = veel euro's bespaard met je homegym :D

Aaaah ja. Nu ja. Het was ook wel een investering van +- 3.000 euro ofzo. Maar goed. Kom ik nog wel aan de helft van die prijs uit natuurlijk :)

Je moet er ook plaats voor hebben natuurlijk :)
En meer discipline denk ik :thinking:

• #45.729
Je moet er ook plaats voor hebben natuurlijk :)
En meer discipline denk ik :thinking:

Ik heb er een tuinhuis voor bijgebouwd thuis :o En ik heb een kamer binnen voor mijn cardio toestellen.

Bwah. Meer discipline? Niet echt. Ik doe dit nu al zo lang. Het hoort gewoon zo. Het zou raar zijn moest ik een training skippen.

Ik heb er een tuinhuis voor bijgebouwd thuis :o En ik heb een kamer binnen voor mijn cardio toestellen.

Bwah. Meer discipline? Niet echt. Ik doe dit nu al zo lang. Het hoort gewoon zo. Het zou raar zijn moest ik een training skippen.
Het grote voordeel van een thuisgym is dat het vaak toch tijd scheelt van heen- en weer rijden.
Ik kan soms hierdoor net een training niet doen.
Omdat ik er heen moet rijden, trainen, terugrijden, douchen, omkleden en weg moet (dit duurt dan te lang).
Maar een thuisgym is voor mij momenteel geen optie, dus dan maar 4x per week proberen te gymmen.

• #45.731
Het grote voordeel van een thuisgym is dat het vaak toch tijd scheelt van heen- en weer rijden.
Ik kan soms hierdoor net een training niet doen.
Omdat ik er heen moet rijden, trainen, terugrijden, douchen, omkleden en weg moet (dit duurt dan te lang).
Maar een thuisgym is voor mij momenteel geen optie, dus dan maar 4x per week proberen te gymmen.

Zeker eens je kinderen hebt. Nu kan ik gewoon trainen als die in bed ligt. Anders moest ik opvang gaan zoeken enzo verder.

• Like
Waarderingen: Bubs
Eigen gym is ideaal!

Ik vind het sociale aspect van de gym ook wel ok, :)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #45.735
  • #45.736
maandag 20u00

Trainingstijd: 58min

Comments: ging moeizaam...

Untitled.jpg

Het kan gerust daardoor komen inderdaad! Volgens mij ben je ook wel iets meer een ochtendmens of heb ik dat verkeerd Rob?

Het kan gerust daardoor komen inderdaad! Volgens mij ben je ook wel iets meer een ochtendmens of heb ik dat verkeerd Rob?
Zelf vind ik het heerlijk om uit te slapen, maar heb er over het algemeen geen moeite mee om vroeg uit bed te komen.
Ik merk dan wel dat ik moe wordt na een dag of 2/3, woensdag- en donderdagavond (powernap op de bank), vrijdag klaar ik vaak weer helemaal op tot zaterdagmiddag 4 uur (klussen aan me huis, iedere zaterdag) :P dan is het over, haha.
Alles heeft te maken met te weinig slaap (gemiddeld 23:00 uur, soms 0:00, naar bed en 05:45 eruit = 6 uur en 3 kwartier slapen).

Terug
Naar boven