Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waar haal je de energie vandaan zo vroeg?
Hoe laat ga jij naar bed? Als ik om 12.00 uur ga pitten, ga ik dit niet trekken hahah.
En naar bed om 21u. Soms wat later.Respect!Yep. Stond er ook aardig goed bij vanmorgen. Lekkere sixpack op 100kg
250mg CafeïneEn naar bed om 21u. Soms wat later.
Het kan altijd gekker..Yep. Stond er ook aardig goed bij vanmorgen. Lekkere sixpack op 100kg![]()

rechts ziet hij er netjes uit, beest! Links is een vette pad waarvaan je geen idee hebt dat er spieren onder zouden kunnen zitten.
ik begin 21-21:15 met mijn avondtraining, wel een ander ritme 
ik begin 21-21:15 met mijn avondtraining, wel een ander ritme
![]()

Dat is voor mij ook niet te doen joh, vind ik veel te laat.ik begin 21-21:15 met mijn avondtraining, wel een ander ritme
![]()
Ik wel normaal gesproken.Hoe doe je dat met slapen? Of ben jij eén vd die lucky bastards die op 1 oor gaat liggen en vertrokken is.
Hoe doe je dat met slapen? Of ben jij eén vd die lucky bastards die op 1 oor gaat liggen en vertrokken is.

Dat is voor mij ook niet te doen joh, vind ik veel te laat.
Ik rij tegenwoordig om 16.00/16.15 uur op me werk komt (mits ik geen afspraken heb), dan gelijk om 17.00 uur trainen tot ca. 18.30 uur en dan naar huis eten en chillen op de bank of iets.
Ik wel normaal gesproken.
Komt nauwelijks voor dat ik wakker lig.

ieder zijn ding.... ik ben normaal achter de ochtend en avondspits. Dan ben ik pas 20:00 of iets later klaar met eten en moet toch wel een uurtje uitbuiken voor ik met trainen wil beginnen. Ben wel direct vertrokken als ik op een oor ligDat is voor mij ook niet te doen joh, vind ik veel te laat.
Ik rij tegenwoordig om 16.00/16.15 uur op me werk komt (mits ik geen afspraken heb), dan gelijk om 17.00 uur trainen tot ca. 18.30 uur en dan naar huis eten en chillen op de bank of iets.

Yep. Stond er ook aardig goed bij vanmorgen. Lekkere sixpack op 100kg![]()

right in dem feels