Fitness Seller

Robke's trainingslog

Waar haal je de energie vandaan zo vroeg?
Hoe laat ga jij naar bed? Als ik om 12.00 uur ga pitten, ga ik dit niet trekken hahah.

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.682
Ja dat is wel echt een monster hoor die gozer.

:haar: ik begin 21-21:15 met mijn avondtraining, wel een ander ritme :p
Dat is voor mij ook niet te doen joh, vind ik veel te laat.

Ik rij tegenwoordig om 16.00/16.15 uur op me werk komt (mits ik geen afspraken heb), dan gelijk om 17.00 uur trainen tot ca. 18.30 uur en dan naar huis eten en chillen op de bank of iets.

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.692
Hoe doe je dat met slapen? Of ben jij eén vd die lucky bastards die op 1 oor gaat liggen en vertrokken is.

Als je om 4u20 opstaat, sporten, werken, gezin enzo, ben je heus wel moe om 21u hoor :o

Ik rij tegenwoordig om 16.00/16.15 uur op me werk komt (mits ik geen afspraken heb), dan gelijk om 17.00 uur trainen tot ca. 18.30 uur en dan naar huis eten en chillen op de bank of iets.

Ja. Dat is de ideale situatie. Niet eerst gaan chillen en dan trainen, dat motiveert voor geen meter.

Ik wel normaal gesproken.
Komt nauwelijks voor dat ik wakker lig.

Als die 19 achter je username je leeftijd is, heb je inderdaad geen zorgen om over wakker te liggen :D

ieder zijn ding.... ik ben normaal achter de ochtend en avondspits. Dan ben ik pas 20:00 of iets later klaar met eten en moet toch wel een uurtje uitbuiken voor ik met trainen wil beginnen. Ben wel direct vertrokken als ik op een oor lig :p

Pics please? :engel:

Terug
Naar boven