AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.841
Vrouwen zijn over het algemeen een beetje verlegen wanneer het over seks gaat en ze willen gewoon niet toegeven dat ze stiekem allemaal fantaseren over een one night stand met een BB'er :doggy:

Haha. Ja hoor :p

Jammer dat ik zo lelijk ben dan.. :sad: maar ik ben iig niet alleen... dus het geld niet voor iedereen....

Wat je van jezelf vindt is ondergeschikt aan wat je partner van je vind ;)

Dat is de reden waarom ik train... Kijken de vrouwtjes naar mijn lichaam ipv naar mijn lelijk hoofd :D

Haha, we moeten kunnen lachen he, zelfspot is trouwens een fantastische eigenschap IMO :)

Haha. Daarom loop ik altijd met mijn p**mel uit mijn broek. Kunnen ze daarmee lachen :p

:D

Ja, want je stapt op iemand af omdat hij zo'n mooi karakter heeft? Die zie je al gelijk vanop afstand ja :p

Je voelt bepaalde karaktertrekken gewoon aan.
Iemand die een soort van "air" om zich heen heeft hangen mag qua uiterlijk superknap zijn, maar voor mij is dat een instant afknapper.
En een persoon die spontaan en grappig is, maar minder knap kan dan weer veel meer indruk maken.

Natuurlijk is een eerste indruk voornamelijk gebaseerd op uiterlijk, maar je moet je daarover kunnen zetten.
Ik heb natuurlijk makkelijk praten, ben al 15 jaar samen met een hunk :eyebrow:

Iemand die een soort van "air" om zich heen heeft hangen mag qua uiterlijk superknap zijn, maar voor mij is dat een instant afknapper.
En een persoon die spontaan en grappig is, maar minder knap kan dan weer veel meer indruk maken.

Natuurlijk is een eerste indruk voornamelijk gebaseerd op uiterlijk, maar je moet je daarover kunnen zetten.

tumblr_inline_mj0hr3cnTm1qz4rgp.gif

Jammer dat ik zo lelijk ben dan.. :sad: maar ik ben iig niet alleen... dus het geld niet voor iedereen....

Dat is ook mijn probleem.
Gister met sint maarten liepen de kindertjes gillend weg toen ik de deur voor ze opendeed.
De begeleidende moeder vroeg nog ik wel helemaal spoorde om me als halloween te schminken op zo'n dag.:dunno:

• #45.846
Precies, er is zoveel meer.... dure auto, dure kleding, duur horloge of juwelen..... :)

:klink:

Dus nu weten we nog niks :p

Dat is ook mijn probleem.
Gister met sint maarten liepen de kindertjes gillend weg toen ik de deur voor ze opendeed.
De begeleidende moeder vroeg nog ik wel helemaal spoorde om me als halloween te schminken op zo'n dag.:dunno:

:roflol:

• #45.847
maandag 20u00

Trainingstijd: 74min

Comments: dat was best pittig met momenten

Untitled.jpg

Serieus, bench press tot 155 kg? :haar:

• #45.853
Benchpower is weer terug :) aardig uit het dipje weten te krabbelen zie ik

Lekker benchwerk na die squats hoor!:bow: