XXL Nutrition

Robke's trainingslog

ik hou je wel in de gaten!! :)

stop_it_hellboy.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.831
:roflol:

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #45.835
:D

Ja, want je stapt op iemand af omdat hij zo'n mooi karakter heeft? Die zie je al gelijk vanop afstand ja :p
oftewel... niet iedereen gaat alleen maar voor knappe looks alvorens een praatje te maken....
Ook al zegt iedereen natuurlijk van wel :rolleyes:

• #45.837
oftewel... niet iedereen gaat alleen maar voor knappe looks alvorens een praatje te maken....
Ook al zegt iedereen natuurlijk van wel :rolleyes:

Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken... maar als iemand een lelijke harses heeft en je moet daar de rest van je leven op kijken gaat het niet lang duren.
Mag het karakter nog zo mooi zijn.

Vrouwen zijn over het algemeen een beetje verlegen wanneer het over seks gaat en ze willen gewoon niet toegeven dat ze stiekem allemaal fantaseren over een one night stand met een BB'er :doggy:

Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken... maar als iemand een lelijke harses heeft en je moet daar de rest van je leven op kijken gaat het niet lang duren.
Mag het karakter nog zo mooi zijn.
Jammer dat ik zo lelijk ben dan.. :sad: maar ik ben iig niet alleen... dus het geld niet voor iedereen....

Jammer dat ik zo lelijk ben dan.. :sad: maar ik ben iig niet alleen... dus het geld niet voor iedereen....

Dat is de reden waarom ik train... Kijken de vrouwtjes naar mijn lichaam ipv naar mijn lelijk hoofd :D

Haha, we moeten kunnen lachen he, zelfspot is trouwens een fantastische eigenschap IMO :)

Terug
Naar boven