- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Deze piraat?Komt de piraat rond met rum & cola terwijl je gewoon in de zee daar staat![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze piraat?Komt de piraat rond met rum & cola terwijl je gewoon in de zee daar staat![]()

Welkom terug! Hopenlijk voel je je weer iets beter vh ongeluk na je vakantie.

Het zet je wel weer met 2 benen op de grond. Al die ABS en winterbanden enz betekenen niets bij een klein beetje aanslag van mist op een koude wegBwah. Je kent het wel. Fysiek gezien is het allemaal niet zo erg, maar je bent wel gekrenkt in je trots. Met +500k km gereden, is het wel zuur dat je gewoon iemand langs 'pakt'![]()

Het zet je wel weer met 2 benen op de grond. Al die ABS en winterbanden enz betekenen niets bij een klein beetje aanslag van mist op een koude weg![]()
jack sparrow is ecto, onze eigen piraat niet

Ach je moet ergens weer beginnen!Zondag & dinsdag training
Comments: toch wat kracht kwijt in de 2 weken niet getraind.
![]()
Ach je moet ergens weer beginnen!
De beste wensen Rob! Op naar een jaar met meer geluk dan ongeluk(ken)
ja idd dat gaat schrukbarend hard achteruit...n weekje kost al moeite..maar 2 wkn is weer n stapje terug....hang in there Buddy!!HN 2019

Beste wensen Robke!
Ik zal eens kijken of ik je motivatie mee uit de kelder krijg met die van mij![]()

Ach ja. Gewoon blijven gaan.Beste wensen Bubsy!
Ja. Had verwacht dat na een training of 2 ik wel weer zin erin zou krijgen. Maar nee hoorAch ja. Gewoon blijven gaan.
Herkenbaar. Zodra de gewichten weer omhoog gaan komt dat vanzelf wel weer.

Zeer herkenbaar - als ik meer dan een week niet train heb ik ook geen bal zin om weer te beginnen. Anyway, niet over nadenken, gewoon doen.