Fitness Seller

Robke's trainingslog

Welkom terug! Hopenlijk voel je je weer iets beter vh ongeluk na je vakantie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.104
Welkom terug! Hopenlijk voel je je weer iets beter vh ongeluk na je vakantie.

Bwah. Je kent het wel. Fysiek gezien is het allemaal niet zo erg, maar je bent wel gekrenkt in je trots. Met +500k km gereden, is het wel zuur dat je gewoon iemand langs achter 'pakt' :p

Laatst bewerkt:
Bwah. Je kent het wel. Fysiek gezien is het allemaal niet zo erg, maar je bent wel gekrenkt in je trots. Met +500k km gereden, is het wel zuur dat je gewoon iemand langs 'pakt' :p
Het zet je wel weer met 2 benen op de grond. Al die ABS en winterbanden enz betekenen niets bij een klein beetje aanslag van mist op een koude weg :p

• #46.106
Het zet je wel weer met 2 benen op de grond. Al die ABS en winterbanden enz betekenen niets bij een klein beetje aanslag van mist op een koude weg :p

Yep. Ik vind al die snufjes sowieso al maar niets. Het helpt teveel met rijden waardoor je eigenlijk het echte rijden verleerd. Ik zet daarom al die dingen gewoon uit.

• #46.108
Zondag & dinsdag training

Comments: toch wat kracht kwijt in de 2 weken niet getraind.

Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
  • #46.111
ja idd dat gaat schrukbarend hard achteruit...n weekje kost al moeite..maar 2 wkn is weer n stapje terug....hang in there Buddy!! :) HN 2019

• #46.113
Beste wensen Robke!
Ik zal eens kijken of ik je motivatie mee uit de kelder krijg met die van mij :D

• #46.115
Beste wensen Robke!
Ik zal eens kijken of ik je motivatie mee uit de kelder krijg met die van mij :D

Beste wensen Bubsy! :kiss:

Ja. Had verwacht dat na een training of 2 ik wel weer zin erin zou krijgen. Maar nee hoor :p Ach ja. Gewoon blijven gaan.

• #46.117
Zeer herkenbaar - als ik meer dan een week niet train heb ik ook geen bal zin om weer te beginnen. Anyway, niet over nadenken, gewoon doen.

• #46.119
  • Like
Waarderingen: 040B
  • #46.120
Woensdag 18u00 training

Comments: nog steeds niet geweldig

Untitled.jpg

Terug
Naar boven