MuscleMeat

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Donderdag 05u00 training

Comments: zo, de eerste ochtendtraining zit er ook weer op.

Untitled.jpg


Boxing: 3 rounds - 3min w 1min rest - 242 punches
 
Goed bezig Rob!!
 
Bwah. Na 6x 150kg SQ tov nu 4x 150kg SQ is toch wat min ;)
Tja, je moet natuurlijk ook niet teveel verwachten na ziek zijn en vakantie..
 
Maar wel getraind (net als ik dankzij je extra motivatie :p), dus goed bezig!
 
Seated calf raises wil ik ook gaan doen. Ik dacht aan 4 x 16x 90 kg om mee te beginnen, maar ik zie dat jij heel wat zwaarder zit. We zien wel :)
 
Seated calf raises wil ik ook gaan doen. Ik dacht aan 4 x 16x 90 kg om mee te beginnen, maar ik zie dat jij heel wat zwaarder zit. We zien wel :)

Je krijgt daar wel wat gewicht mee weg hoor. Je hebt per slot van rekening je bw niet wat je mee moet bewegen.
 
Seated calf raises wil ik ook gaan doen. Ik dacht aan 4 x 16x 90 kg om mee te beginnen, maar ik zie dat jij heel wat zwaarder zit. We zien wel :)
lekker verzuren ...hoog in reps.....zoooooo lekker :p
 
Je krijgt daar wel wat gewicht mee weg hoor. Je hebt per slot van rekening je bw niet wat je mee moet bewegen.

Gek genoeg zit er geen verschil tussen seated en standing raises bij mij, hoewel allebei plate loaded.
 
Gek genoeg zit er geen verschil tussen seated en standing raises bij mij, hoewel allebei plate loaded.

Je weegt dan ook maar evenveel als één of andere fitchick :trollface:
 
Je krijgt daar wel wat gewicht mee weg hoor. Je hebt per slot van rekening je bw niet wat je mee moet bewegen.
Dat klopt wel.
Gek genoeg zit er geen verschil tussen seated en standing raises bij mij, hoewel allebei plate loaded.
Je gastocs zijn ook sterker dan soleus. Dus die kunnen die 78 kg extra wel aan bedoel ik...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven