MuscleMeat

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Vrijdag 05u00 training

Comments: vanmorgen opgestaan met het gevoel van: "fuck it, ik stop ermee. Waarom doe ik dit nog allemaal". De laatste 2 weken is nog maar eens duidelijk geworden
dat het leven gewoon leuker is zonder heel die poes pas van trainen en eten. Geen pijntjes, geen planning, noem maar op. Maar goed. Toch maar weer naar mijn tuinhuis
gegaan. Getraind. En achteraf stond alles weer lekker wijd en strak. Ik voelde me ook weer beter. Dus ja. We gaan maar weer verder op hetzelfde elan :)

Untitled.jpg
 
Niet opgeven Robke!
Feit dat je je beter voelt na de training is een teken dat je ermee moet doorgaan :)
Misschien beter wat minder druk op jezelf leggen voor een tijdje, tot je er weer 100% zin in hebt?

Training ziet er toch zeer netjes uit voor een "f*ck it" dag :thumb:
 
Comments: vanmorgen opgestaan met het gevoel van: "fuck it, ik stop ermee. Waarom doe ik dit nog allemaal". De laatste 2 weken is nog maar eens duidelijk geworden
dat het leven gewoon leuker is zonder heel die poes pas van trainen en eten.
Zodra ik niet meer single ben en ze min of meer aan mij vasthangt stop ik er ook gewoon mee hoor!
 
Niet opgeven Robke!
Feit dat je je beter voelt na de training is een teken dat je ermee moet doorgaan :)
Misschien beter wat minder druk op jezelf leggen voor een tijdje, tot je er weer 100% zin in hebt?

Training ziet er toch zeer netjes uit voor een "f*ck it" dag :thumb:

Opgeven zit er toch niet in ;) Ik ben al eens gestopt, maar eens aan het ijzer, altijd aan het ijzer. Je begint vanzelf weer opnieuw na een tijdje.

Druk zit er niet echt op. Op dit moment mik ik even op terug op niveau komen :o

Thanks

Zodra ik niet meer single ben en ze min of meer aan mij vasthangt stop ik er ook gewoon mee hoor!

:roflol: dan was ik 12 jaar geleden al gestopt :p
 
Zodra ik niet meer single ben en ze min of meer aan mij vasthangt stop ik er ook gewoon mee hoor!
Als je dit alleen doet om hypothetische vrouwen naar je toe te lokken ben je wel heel verknipt :p
 
Opgeven zit er toch niet in ;) Ik ben al eens gestopt, maar eens aan het ijzer, altijd aan het ijzer. Je begint vanzelf weer opnieuw na een tijdje.

Druk zit er niet echt op. Op dit moment mik ik even op terug op niveau komen :o
Lastig om te zeggen waarom toch? Het voelt gewoon beter met trainen :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Gewoon op een lager pitje man. 3 dagen fullbody trainen, met niet te ambitieuze doelen.

Cardio dagen lekker skippen, en voeding misschien iets minder strak. Al wil je natuurlijk niet eindigen zoals dit: :piggy:
 
Gewoon op een lager pitje man. 3 dagen fullbody trainen, met niet te ambitieuze doelen.

Cardio dagen lekker skippen, en voeding misschien iets minder strak. Al wil je natuurlijk niet eindigen zoals dit: :piggy:

Denk idd dat dat misschien het beste is.

Te laat! Ik ben al piggy door die feestdagen en vakantie :o
 
Het voelt ook best wel goed op de bank met een biertje in de hand :p

Dat voelt goed voor even maar wanneer je buikvet over de rand van je broek komt hangen dan is dat goede gevoel voorbij.
 
hoe voer je de seated calf uit in je schuur?
 
hoe voer je de seated calf uit in je schuur?

Gewoon unracken op nummertje 4 :p Op de bench zitten, pussymousse rond de bar, spanriemen rond de bar voor veiligheid, en een houten blok voor de bal van mijn voeten op te zetten.
 
Hoe gaat ie? Heb je je motivatie al terug?
 
Maandag 20u00 training

Comments: Kracht zat best wel goed. Maar mezelf wederom door de training moeten slepen.

Untitled.jpg
 
Back
Naar boven