AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

zet je echt 400mg per week tijdens een cruise? :o

dat is kuren bro :D
 
Op +-200 wordt ik maar platjes ;)

Een cruise/trt dosering zou moeten dienen om je lichaam even te ontlasten van de suprafysiologische doseringen. Het is IMO als recreant zeker niet aangeraden om je trt-dosering te laten afhangen van wat je zelf vindt van je fysiek (en dus te hoog te cruisen uit angst 'plat' te ogen). Dat is sowieso subjectief en tijdens een cruise/trt moet je aan je gezondheid denken.

--> Ik merk van mezelf dat ik tegenwoordig wel vaker zo prekerig uit de hoek kom. Ik ben blijkbaar oud aan het worden :roflol: Bedoel het verder uiteraard niet slecht :o
 
Een cruise/trt dosering zou moeten dienen om je lichaam even te ontlasten van de suprafysiologische doseringen. Het is IMO als recreant zeker niet aangeraden om je trt-dosering te laten afhangen van wat je zelf vindt van je fysiek (en dus te hoog te cruisen uit angst 'plat' te ogen). Dat is sowieso subjectief en tijdens een cruise/trt moet je aan je gezondheid denken.

--> Ik merk van mezelf dat ik tegenwoordig wel vaker zo prekerig uit de hoek kom. Ik ben blijkbaar oud aan het worden :roflol: Bedoel het verder uiteraard niet slecht :o

Daar heb je wel een punt. Maar goed. Het is niet dat ik lager ga cruisen daardoor :p Ook al heb je gelijk :p
 
Een cruise/trt dosering zou moeten dienen om je lichaam even te ontlasten van de suprafysiologische doseringen. Het is IMO als recreant zeker niet aangeraden om je trt-dosering te laten afhangen van wat je zelf vindt van je fysiek (en dus te hoog te cruisen uit angst 'plat' te ogen). Dat is sowieso subjectief en tijdens een cruise/trt moet je aan je gezondheid denken.

--> Ik merk van mezelf dat ik tegenwoordig wel vaker zo prekerig uit de hoek kom. Ik ben blijkbaar oud aan het worden :roflol: Bedoel het verder uiteraard niet slecht :o

Sluit ik me volledig bij aan. Ik was vroeger ook in de veronderstelling dat ik moest cruisen op 250-500mg test-e per 7-10 dagen. Is natuurlijk kolder dat een dosering wordt aangepast in een periode waarin je lichaam tot rust moet komen, lipiden, hart- en vaten, bloeddikte etc., etc.

Maar hey, als we maar pomp hebben toch :D

Rare sport doen we aan mannen :o
 
Sluit ik me volledig bij aan. Ik was vroeger ook in de veronderstelling dat ik moest cruisen op 250-500mg test-e per 7-10 dagen. Is natuurlijk kolder dat een dosering wordt aangepast in een periode waarin je lichaam tot rust moet komen, lipiden, hart- en vaten, bloeddikte etc., etc.

Maar hey, als we maar pomp hebben toch :D

Rare sport doen we aan mannen :o

Ik maakte me daar ook schuldig aan, iedereen zeker :D Het is pijnlijk om het gewicht op de weegschaal te zien verminderen na een blast, onze zuurverdiende gains die smelten als sneeuw voor de zon (alhoewel dat in realiteit meevalt).

Maar op een dag moet je jezelf de vraag stellen op welk niveau je de sport doet en als je recreant bent dan is het niet erg om tijdens een cruise een paar kilootjes te verliezen, die pak je tijdens een volgende blast snel terug.

Vooral als je beslist levenslang ON te blijven, zou je ernstig moeten gaan reflecteren hoe je de dingen aanpakt en vooral als je een bepaalde leeftijd bereikt... Ik zeg niet dat we oud zijn, maar als je +35 ofzo bent dan zou je toch al eens moeten stilstaan bij eventuele gezondheidsrisico's...

Tot slot, als je pakweg 125 mg zet per week, dan zal je tijdens zo een cruise ook wel wat gewicht verliezen maar zoveel VVM zal je dan niet verliezen hoor. VVM verliezen doe je wanneer je echt OFF gaat en langere tijd weinig/geen testosteron in je lichaam hebt ;)
 
Klopt helemaal, helaas horen zowel Robke78 als ik in de categorie 35+, al zou je dat van mij natuurlijk nooit zeggen :haha:

Gelukkig komt het relativeringsvermogen naast wijsheid ook met de jaren bij de meesten.
 
Wat een wijsheid voor zo'n jonkies :p
 
Dinsdag 05u00 training

Comments: voelde best lekker

Untitled.jpg


Boxing: Boxercise - 3x3min w 1min1 - 20 punchbursts.
Cardio: Stepper - 20min LISS
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Icm mijn bw is dat +300kg. Dat doet een jonkie zoals jij me niet na :p
Als je mijn kuiten ziet is het knap dat ik dus 280-290kg kan ;)

zonder in tweeen te breken..
 
:scratch: dat heb ik dan ergens gemist. Jij gebruikt toch enkel toestellen of de smith om je raises te doen?
Maar dat zijn geen halve reps. Ga op een verhoging staan..
 
Je bent precies weer helemaal vertrokken! :thumb::thumb:
 
Back
Naar boven