AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

200kg vrouw vind je niet in de sportschool ...maar in de keuken...die molen moet blijven draaien nietwaar?
en die oma's zitten vastgeplakt op hun luie TVstoel ...:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.262
Het is nog niet eens vrijdag, :)

• #46.267
  • #46.268
Donderdag 05u00 training

Comments: dat ging lekkah!

Untitled.jpg

Boxing: 4 punch combo's - intensity fast - 3x3min w 1min rest
Cardio: Fiets - 20min - LISS

Zijn de biceps problemen nu helemaal achter de rug?

• #46.270
Nope. Krijg er nog regelmatig een pijnscheut in. En nog steeds voorzichtig zijn. Dus ja. Bijna een jaar na het gebeurde, ga ik er van uit dat het zo zal blijven.
Idem hier, heb ook al meer dan een jaar geleden mijn arm geblesseerd en voel er nog regelmatig iets in na een training. Ik heb ook nooit een echte diagnose gekregen.

@Robke78 Heb je na de scheur opnieuw een 'normale' bicepspiek of blijf je zien dat het gescheurd is geweest?

• #46.273
Idem hier, heb ook al meer dan een jaar geleden mijn arm geblesseerd en voel er nog regelmatig iets in na een training. Ik heb ook nooit een echte diagnose gekregen.

Poep

@Robke78 Heb je na de scheur opnieuw een 'normale' bicepspiek of blijf je zien dat het gescheurd is geweest?

Het is een dikke piek van de oksel tot het midden van de boven arm. En dan is het quasi vlak.

• Like
Waarderingen: 040B
[QUOTE="Robke78, post: 10126748, member: 27930"
Phieuwh phieuwh doet de roze puddingbuks.
[/QUOTE]

hoe verzin je het :roflol:

Nope. Krijg er nog regelmatig een pijnscheut in. En nog steeds voorzichtig zijn. Dus ja. Bijna een jaar na het gebeurde, ga ik er van uit dat het zo zal blijven.
Vervelend. Dat zal idd wel blijven dan. Ik ook met mijn lies hoor, ik voel het op zich niet maar mensen vragen wel eens of ik last van mijn been heb, omdat ik toch een beetje trek met 1 heup. Gelukkig met squatten of zo, geen verschil tussen links en rechts.

• #46.278
  • #46.279
Vrijdag 05u00 training

Comments: teveel MMC denk ik :roflol: Onderrug voelt wat gaar na de RDL's

Untitled.jpg

RDLs zijn wel erg fijn om te doen!

Terug
Naar boven