Fitness Seller

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Lekker koud zweten :eek: smerige bende!
 
Beetje zoals Andre Agassi :D
 
Beetje zoals Andre Agassi :D

Bijna:

upload_2019-1-22_8-2-47.png
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Die ken ik niet :(
 
Ik vergelijk je nog met een vergeten topsporter, maar als jij jezelf liever vergelijkt met een of andere random dude gevonden via google images :p
 
Ik vergelijk je nog met een vergeten topsporter, maar als jij jezelf liever vergelijkt met een of andere random dude gevonden via google images :p

Met een coole jogging en zweetbandje! Check die walkman ook!
 
Nothing to see here guys, just a random wannabe guy from "de" google images
 
Je traint bij 5 graden???? Is je woonkamer ook zo koud?
 
Je traint bij 5 graden???? Is je woonkamer ook zo koud?

Nee nee. Woonkamer is lekker 22. Maar ik train in mijn tuinhuis hé. Nu ja, speciaal getimmerd voor alles te kunnen zetten. En mijn vuurtje daar krijgt het niet warmer gestookt dan 5 a 10 graden.
Mijn cardio toestellen staan wel in de 4de slaapkamer. Dus daar is het wel lekker warm.
 
Tja. Dit was net wat te storend om toch maar door te pressen. Ik vermoed dat die DB presses van vrijdag het veroorzaken.
En het zal ook niet warm zijn in je schuurtje.... kunnen spieren ook stijf van worden.
 
Nee nee. Woonkamer is lekker 22. Maar ik train in mijn tuinhuis hé. Nu ja, speciaal getimmerd voor alles te kunnen zetten. En mijn vuurtje daar krijgt het niet warmer gestookt dan 5 a 10 graden.
Mijn cardio toestellen staan wel in de 4de slaapkamer. Dus daar is het wel lekker warm.
Dat dus :)
 
Dinsdag 20u00 training

Comments: En dat was dat weer.

Untitled.jpg


Cardio: +-30min sneeuw ruimen
 
Robke in zijn thermische ondergoed vraagt wel om pics natuurlijk :eyebrow:
 
Robke in zijn thermische ondergoed vraagt wel om pics natuurlijk :eyebrow:

:roflol: Het is eigenlijk geen ondergoed. Het is een trui en lange broek. Normaal dragen ze dat om te gaan skieën ofzo.
 
Lekker zweten :roflol:

Niet echt hoor. Gisteren ging de temp niet hoger dan 3 graden. Dus ja, onderkledij (broek en trui) en daarbovenop nog een gewone jogging en trui was niets te veel.
 
Dan doe je niet hard genoeg je best :D
 
Back
Naar boven