- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Of er is gewoon genoeg afkoeling door de half bevroren bar & plates die je steeds vast hebt.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of er is gewoon genoeg afkoeling door de half bevroren bar & plates die je steeds vast hebt.Of er is gewoon genoeg afkoeling door de half bevroren bar & plates die je steeds vast hebt.

Ik ben geen fitchick 
Brrr... doe je dan nog handschoenen aan? Van die stangen krijg je natuurlijk behoorlijk stijve koude handen. Geen knijpkracht meer....Niet echt hoor. Gisteren ging de temp niet hoger dan 3 graden. Dus ja, onderkledij (broek en trui) en daarbovenop nog een gewone jogging en trui was niets te veel.
De updates kwamen weer sneller binnen dan ik kan lezen

Brrr... doe je dan nog handschoenen aan? Van die stangen krijg je natuurlijk behoorlijk stijve koude handen. Geen knijpkracht meer....
De updates kwamen weer sneller binnen dan ik kan lezen![]()

Nee true, daar heb je ook eigenlijk niet de looks voor![]()

Waarom zou iemand knee raises met gewichtjes willen doen, terwijl je ook leg raises met gestrekte benen kan doen?
Omdat legraises 10x zo zwaar zijn dan weighted knee raises..Waarom zou iemand knee raises met gewichtjes willen doen, terwijl je ook leg raises met gestrekte benen kan doen?