MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.442
Noem je dat geklede schoenen? Daar zou ik mijn opa (moge zijn ziel rusten in vrede) nog uit trappen, met alle respect. :roflol: Wat zijn dat nou weer voor oost Europese taferelen Rob :roflol:

Als je dan pretendeert nette schoenen te dragen doe het dan goed:

https://www.rehabfootwear.com/nl/classic-heren/classic-schoenen/ | https://www.rehabfootwear.com/nl/classic-heren/never-out-of-style-3061172/

:roflol: ja idd... lekker met een krokodil of slang motief. Held! :roflol:

Jij bent gewoon een mode en cultuur barbaar :D

Hangt er wat vanaf. Als ik even snel naar de bakker moet ga ik gewoon lekker in mijn jogging en Nikes.

Maar buitenshuis meestal iets in deze stijl... Dus ja, meer richting 'geklede' schoenen.

upload_2019-1-31_8-15-36.png

Ben je dakloos? :windup:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #46.445
Zoveel jaren schelen we niet, het is gewoon vanwege het feit dat je uit Vlaanderen komt, conservatief en op zichzelf, bourgondisch en levensgenieter. Beetje zoals de Duitsers ook uit de buitengebieden :D

• #46.448
Zoveel jaren schelen we niet, het is gewoon vanwege het feit dat je uit Vlaanderen komt, conservatief en op zichzelf, bourgondisch en levensgenieter. Beetje zoals de Duitsers ook uit de buitengebieden :D

Nou... als we gaan winkelen in Rotterdam, Breda, Eindhoven, Maastricht lach ik me ook wel een hoedje hoe de mensen er daar bij lopen.

Geen enkele zichzelf respecterende man zal zoiets in het openbaar moeten dragen.

:klink:

Pooier slofkes

Och, aan mijn criteria voldoet Robke verder wel (misschien op het 'gesprek op enig niveau' na :p ).

• #46.453
  • #46.454
Toch liever dat dan dat ze denken een ontsnapte circusaap.

:roflol: Op basis van de feiten zijn er meer die denken dat je uit een achtergesteld dorpje komt dan dat je een ontsnapte circusaap bent. En met dat laatste hoeft niet eens zoveel mis te zijn :p Die zijn namelijk ontzettend buff :eyebrow:

29800378_1.jpg

• #46.457
:roflol: Op basis van de feiten zijn er meer die denken dat je uit een achtergesteld dorpje komt dan dat je een ontsnapte circusaap bent. En met dat laatste hoeft niet eens zoveel mis te zijn :p Die zijn namelijk ontzettend buff :eyebrow:

Circusapen zijn meestal chimpansees met rare hoedjes en jasjes. Beetje zoals de helft van NL erbij loopt. De andere helft zijn dan de bont kraagjes met hun getinte huid.
Eigenlijk dus ook wel een beetje circusaap.

Circusapen zijn meestal chimpansees met rare hoedjes en jasjes. Beetje zoals de helft van NL erbij loopt. De andere helft zijn dan de bont kraagjes met hun getinte huid.
Eigenlijk dus ook wel een beetje circusaap.

:roflol: uit jouw mond is het wel super komisch :D

Maar is -1 ook een niveau? :dunno: 0 is immers ook geen niveau, dat is je baseline.. 1 is een niveau, maar wat als het negatief is?

Terug
Naar boven