Fitness Seller

Robke's trainingslog

Thanks

Als ik jouw Nike's zie pas ik wel voor 'een beter' voorkomen ;)

Nope. Gewoon verder blijven bouwen. Anders kom je jezelf te snel tegen.

Schoenen maken de man zei mijn moeder altijd, al betwijfel ik dat ze daar Nikes mee bedoelde :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.422
:roflol: en dat zegt een Vlaming :laugh::laugh::laugh::laugh:

• #46.424
Ik heb slechts maat 44, volgens mij is 1 van de grootste voorwaarden van clownschoenen de lengtemaat :dunno:

• #46.426
Ik heb slechts maat 44, volgens mij is 1 van de grootste voorwaarden van clownschoenen de lengtemaat :dunno:

Nee hoor. Als ze er maar raar uitzien...

Deze heb jij vast ook? :roflol:

upload_2019-1-30_10-51-10.png

:roflol: wat een gedrocht, overigens is dat een Nike Air Max 90 en ik ben trouw aan het model Air Max 1.

Smaken verschillen en natuurlijk heb ik er paren bij zitten waar andere hun ogen van gaan branden :D

• #46.428
:roflol: wat een gedrocht, overigens is dat een Nike Air Max 90 en ik ben trouw aan het model Air Max 1.

Smaken verschillen en natuurlijk heb ik er paren bij zitten waar andere hun ogen van gaan branden :D

Mijn NLse collega (Groningen) kwam heir een tijdje geleden met zoiets binnen. Wel zonder vleugels maar ongeveer dezelfde kleuren. Dus nee, ik aanvaard geen mode advies van iemand uit NL.

upload_2019-1-30_10-55-5.png

Groningen is geen Nederland :roflol: Dat is net zoiets als Limburg :D

Maar je hebt natuurlijk uitersten he ;) Vind je onderstaande schoenen per definitie lelijk omdat het sneakers zijn? Of kan je dit wel waarderen?

Nike-Wmns-Air-Max-1-PRM-Schwarz-Gold_b7.jpg

$_84.jpg

• #46.430
Die zijn inderdaad wel leuk ja. Om te sporten Maar gewoon door de dag of voor het werk? Nah. En waar ik het helemaal van krijg zijn die vrouwen die sneakers onder een jurk dragen.
What the f**k is that about?

Die zijn inderdaad wel leuk ja. Maar als je sportdan maar gewoon door de dag of voor het werk? Nah. En waar ik het helemaal van krijg zijn die vrouwen die sneakers onder een jurk dragen.
What the f**k is that about?

Nee ik draag dagelijks Nikes, daarom heb ik er ook redelijk veel in heel veel kleuren en verschillende materialen. Ik werk in de fashion, dus ik kan dragen wat ik wil op het werk ondanks dat ik in de IT zit.

Ja dat snap ik wel, dat is meer geaccepteerd in de beter ontwikkelde gebieden in de westerse landen :roflol: Daar valt Vlaanderen niet echt onder als je het over fashion hebt, dan is het al gauw over done/kill of zelfs not done. Maar idd sneakers onder een Jersey jurkje oid kan nog wel, als het jurkje te classy is dan horen daar gewoon (naald) hakken onder ;)

• #46.432
Nee ik draag dagelijks Nikes, daarom heb ik er ook redelijk veel in heel veel kleuren en verschillende materialen. Ik werk in de fashion, dus ik kan dragen wat ik wil op het werk ondanks dat ik in de IT zit.

Ja dat snap ik wel, dat is meer geaccepteerd in de beter ontwikkelde gebieden in de westerse landen :roflol: Daar valt Vlaanderen niet echt onder als je het over fashion hebt, dan is het al gauw over done/kill of zelfs not done. Maar idd sneakers onder een Jersey jurkje oid kan nog wel, als het jurkje te classy is dan horen daar gewoon (naald) hakken onder ;)

We kunnen hierover discussiëren tot we een ons wegen, maar sneakers zijn not done! Tenzij je gaat sporten :p

Nee dat zijn sportschoenen en geen sneakers :rolleyes:

Ik ga mee met @Punjab in deze discussie. Ik zou voor geen goud altijd willen werken op nette schoenen of boots. Love all kind of sneakers!

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #46.435
Mij interesseert het geen hol wat iemand voor schoenen draagt, als hij maar betrouwbaar is, zich enigszins in een ander kan inleven, een conversatie op enig niveau kan voeren en liefst ook van een goede whisky houdt. :klink:

• #46.437
Mij interesseert het geen hol wat iemand voor schoenen draagt, als hij maar betrouwbaar is, zich enigszins in een ander kan inleven, een conversatie op enig niveau kan voeren en liefst ook van een goede whisky houdt. :klink:

Amen!

Maar dan moeten die clowneske personen ook geen commentaar geven ivm mode advies :p

• #46.438
Donderdag 05u00 training

Comments: huppakee

Untitled.jpg

Cardio: Fiets - 30min - LISS

Welke schoenen draag jij dan Robbie?

• #46.440
Welke schoenen draag jij dan Robbie?

Hangt er wat vanaf. Als ik even snel naar de bakker moet ga ik gewoon lekker in mijn jogging en Nikes.

Maar buitenshuis meestal iets in deze stijl... Dus ja, meer richting 'geklede' schoenen.

upload_2019-1-31_8-15-36.png

Terug
Naar boven