MuscleMeat

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Wel... ik ben terug aan het werk. Inspanningen zoals de trap oplopen gaan nog moeilijk. En de goede roker die ik ben, ben ik toch uiteindelijk moeten stoppen.
Waar een longontsteking niet goed voor is .....
Volhouden nu hoor! :thumb:
 
(trol aan) Had ik al gezegd dat roken, groeihormonen en je leeftijd als excuus gebruiken voor mietjes is? (trol uit)
 
Alles oké hier?!
 
Ja, wel erg rustig......
Waarschijnlijk werkt hij nog altijd niet, en thuis wordt er niet geinternet.... :)
 
Meh. Ben nog eens hervallen in mijn longontsteking. Maagontsteking erbij ook. Her en der wel wat getraind maar het stelt geen fuck meer voor. Volledig verzwakt.
Sinds vorige week donderdag lijkt het terug wat beter te gaan. Eten begint ook terug te gaan. Roken ook :o Maar het is gewoon even afwachten wat ik kan doen.

Sowieso worden er voorlopig geen PR's meer gemaakt :p Vanaf vanavond wel terug de routine oppakken.
 
Laatst bewerkt:
(trol aan) Had ik al gezegd dat roken, groeihormonen en je leeftijd als excuus gebruiken voor mietjes is? (trol uit)

Mietjes herkennen mietjes :p
 
Sinds vorige week donderdag lijkt het terug wat beter te gaan. Eten begint ook terug te gaan. Roken ook :o
Het begint met goed nieuws, dan zwakt het af :(
Sterkte met herstel dikke :thumb:
 

Komt wel weer goed. Ik had gewoon de eerste keer goed moeten uitzieken ipv terug erin te vliegen en denken dat het allemaal wel goed zou komen.
 
Komt wel weer goed. Ik had gewoon de eerste keer goed moeten uitzieken ipv terug erin te vliegen en denken dat het allemaal wel goed zou komen.
Ik sta nu ook voor dat dilemma ....op halve kracht vooruit dan maar...beter iets dan niets :o
 
Ik sta nu ook voor dat dilemma ....op halve kracht vooruit dan maar...beter iets dan niets :o

Tja. Dat dacht ik ook dus. Maar dat maakte het weer terug erger. Met sommige dingen lukt dat, met sommige niet :p
 
Tja. Dat dacht ik ook dus. Maar dat maakte het weer terug erger. Met sommige dingen lukt dat, met sommige niet :p
Had je ook koorts Rob...dat heeft wel meer impact natuurlijk...ik zit hier te rochelen
 
Had je ook koorts Rob...dat heeft wel meer impact natuurlijk...ik zit hier te rochelen

Dat was nou het enige wat ik niet had. Longen uit je lijf hoesten. Kortademigheid. Door het harde hoesten moest ik ook kokhalzen en overgeven waardoor ik dus ook ineens
een maagontsteking had. Hierdoor kon ik helemaal niets meer binnenhouden. Zelfs een slok water kwam er na 15min terug uit.
 
Dat was nou het enige wat ik niet had. Longen uit je lijf hoesten. Kortademigheid. Door het harde hoesten moest ik ook kokhalzen en overgeven waardoor ik dus ook ineens
een maagontsteking had. Hierdoor kon ik helemaal niets meer binnenhouden. Zelfs een slok water kwam er na 15min terug uit.
Tjeeee wat een ellende Robke...dan moet je lijf alle zeilen bijzetten om te herstellen.....dan zou ik ook niet gaan trainen ....herstel duurt dan veel langer idd
Heb je ergens een allergie ..of gevoelige luchtwegen...aggina?
 
Tjeeee wat een ellende Robke...dan moet je lijf alle zeilen bijzetten om te herstellen.....dan zou ik ook niet gaan trainen ....herstel duurt dan veel langer idd
Heb je ergens een allergie ..of gevoelige luchtwegen...aggina?

Ik ben op de 'betere' dagen dus wel gaan trainen :o Nu ja, zo goed en kwaad als het kon, maar dat was dus geen slim plan :D

Allergieën bij de vleet :D Berken, gras... vroeger ook wel astma gehad. De dokter kon het ook niet echt zeggen. Gewoon een moment van verzwakte weerstand zeker? Geen idee.
Bloed en foto's gaven uiteindelijk niets speciaals aan. Doemdenker dat ik ben, dacht ik even dat het gedaan was met me :o
 
Ik ben op de 'betere' dagen dus wel gaan trainen :o Nu ja, zo goed en kwaad als het kon, maar dat was dus geen slim plan :D

Allergieën bij de vleet :D Berken, gras... vroeger ook wel astma gehad. De dokter kon het ook niet echt zeggen. Gewoon een moment van verzwakte weerstand zeker? Geen idee.
Bloed en foto's gaven uiteindelijk niets speciaals aan. Doemdenker dat ik ben, dacht ik even dat het gedaan was met me :o

hmm beetje zuinig op jezelf zijn...geldt ook voor mij....zonder brandstof kan je niet presteren....
"Hang in there buddy" :) beterschap!!
 
hmm beetje zuinig op jezelf zijn...geldt ook voor mij....zonder brandstof kan je niet presteren....
"Hang in there buddy" :) beterschap!!

Tja Bossie. We zitten hier niet op de mietjes school hé. Als we kunnen, gaan we. Eender welke manier :) Maar goed. Hopelijk heb ik mijn lesje nu weer even geleerd en toch maar rusten.

Thanks!
 
Opbouwen moet je toch weer, dagje meer/minder doet niets over een paar maanden. Eerst goed voelen, dan schuldig ;). En stop met roken drol!
 
Back
Naar boven