MuscleMeat

Robke's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij type je dit terwijl je er al weer eentje in de fik steekt. :D

Hoezo dan? Het is niet dat ik vol continue rook. Tussendoor stop ik er wel mee hoor. :D
 
Maandag 20u00 training

Comments: Voor een lichte week voelde dit al rete zwaar. Maar goed. Was te verwachten na een maand aanmodderen, ziek zijn...

Untitled.jpg
 
Lekker spierpijn ...heb ik nu ook na mn 1e light treen weer ...
 
Het zal niet meevallen, maar gewoon rustig weer opbouwen. Deze week dus wel 'uitslapen'? :D
 
Lekker spierpijn ...heb ik nu ook na mn 1e light treen weer ...

Spierpijn zal het niet worden. Ik heb afgelopen weken toch wel een paar trainingen kunnen doen. Vorige week bv anderhalve training :o

Het zal niet meevallen, maar gewoon rustig weer opbouwen. Deze week dus wel 'uitslapen'? :D

Ik krijg toch al geen bijna fatale hoestbuien meer bij het trainen :D

Ja. We staan met de late dienst. Dus lekker tot 6u15 slapen.
 
Ach..beter iets dan niets!

Die squats zijn overigens nog steeds sterker dan de meeste DBB'ers:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ach..beter iets dan niets!

Die squats zijn overigens nog steeds sterker dan de meeste DBB'ers:roflol:

Haha. Kan best. Maar zware setjes liggen komende trainingen op 160. Vrees dat ik daar toch een stapje op terug moet doen.

Ik ben al tevreden met zijn opwarmgewicht op 60% :o

:D ach ja. Ik ben al tevreden moest ik met jouw 60% effort de trap ofzo op kunnen rennen :)
 
:D ach ja. Ik ben al tevreden moest ik met jouw 60% effort de trap ofzo op kunnen rennen :)
Ik heb minder teer in mijn longen zitten. Hoewel ik in de randstad woon en er daarom niet eens zeker van ben.... :D
 
Ik heb minder teer in mijn longen zitten. Hoewel ik in de randstad woon en er daarom niet eens zeker van ben.... :D

En 30kg bw minder :o

Wij wonen lekker op de boeren buiten zoals ze hier zeggen ;) Dus mijn longen zijn nog helemaal puur :roflol:
 
Back
Naar boven