- Waardering
- 12.551
Robqueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof je al versleten bent...
Tzijn de mooiste jaren van je leven man!![]()
Je klinkt nog niett enthousiast, hoewel ik de gewichten en reps toch niet slecht kan vinden....
Misselijk is niet lekker, lekker eten is een levensrecht, en je longen zijn natuurlijk lang mishandeld. Sterkte iig.
Geen idee eigenlijk. Train er maar gewoon op los de laatste tijd![]()
Tja. Gisteren heb ik amper een schepje puree gegeten met wat witloof en 3 stukje gepaneerde kip. En toen ziek de zetel op.
Ja. Geen idee. Ik heb het gevoel alsof mijn nek heel de tijd wordt dichtgeknepen.
hardleersOndanks je gesteldheid toch respectabele trains bro![]()
ik lees het ja
je loopt een beetje te kloten met je luchtwegen
take care ouwe weightlifter
Vervelend man. Is er ook al eens naar Helicobacter gezocht?Luchtwegen valt goed mee momenteel. Mijn maag stelt me meer ongerust. Eten gaat moeilijk. En als ik iets eet, word ik ziek. Allemaal begonnen in december op vakantie.
En het houdt maar aan. Dokter vindt helemaal niets op foto's en in mijn bloed.
Jammer, volgende keer beter!Comments: de opbouw naar die 160SQ liep zo lekker... en dan bij de eerste rep met 160 al gelijk een grind erop. Racked, unracked, maar voelde allemaal onstabiel aan.
Dus bleef het maar bij die ene rep. Sad but peanutbutter.
Neem toch aan dat je gezondheid voorop staat? Ben echt niet anti rook want zelf ook gedaan , maar je weet toch zelf ook dat het voor herstel en helemaal jouw klachten totaal niet bevordelijk is en ontstekingen niet of minder snel genezenThanks
Luchtwegen valt goed mee momenteel. Mijn maag stelt me meer ongerust. Eten gaat moeilijk. En als ik iets eet, word ik ziek. Allemaal begonnen in december op vakantie.
Een oude hond leer je geen nieuwe truukjes.

Heeft mijn pa ook een keer een jaar last van gehad.. ook na een vakantie ... kwam ook maar niets uit bloed en alle andere onderzoeken maar bleek een of andere bacterie te zijn... (zal eens navragen hoe ze er toen achtergekomen zijn... ).. maar heeft dus ook een jaar geduurd voor ze erachter waren en daarna 4 maanden voor herstel.Luchtwegen valt goed mee momenteel. Mijn maag stelt me meer ongerust. Eten gaat moeilijk. En als ik iets eet, word ik ziek. Allemaal begonnen in december op vakantie.

Vervelend man. Is er ook al eens naar Helicobacter gezocht?
Neem toch aan dat je gezondheid voorop staat? Ben echt niet anti rook want zelf ook gedaan , maar je weet toch zelf ook dat het voor herstel en helemaal jouw klachten totaal niet bevordelijk is en ontstekingen niet of minder snel genezen![]()
Heeft mijn pa ook een keer een jaar last van gehad.. ook na een vakantie ... kwam ook maar niets uit bloed en alle andere onderzoeken maar bleek een of andere bacterie te zijn... (zal eens navragen hoe ze er toen achtergekomen zijn... ).. maar heeft dus ook een jaar geduurd voor ze erachter waren en daarna 4 maanden voor herstel.
Sterkte

Dat zou goed de Helicobacter kunnen zijn.....Heeft mijn pa ook een keer een jaar last van gehad.. ook na een vakantie ... kwam ook maar niets uit bloed en alle andere onderzoeken maar bleek een of andere bacterie te zijn...