MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.701
Bovendruk is nog ok, maar je onderdruk is echt f*cked up!
Dat voel je toch ook... Ik stond ooit een hele tijd op 16/10 en had constant het gevoel "buiten mezelf" te leven (moeilijk om te omschrijven).
Rep je achterste maar naar de dokter, of kom hier een bisoprolol halen :p

Ja. Maarja. Het is alles op een hoopje bij mij de laatste tijd. Welk gevoel komt van waar enzo. Ik heb nooit last gehad van hoge bloeddruk.

Bisoprolol? Is dat met alcohol? :D

Bovendruk is nog ok, maar je onderdruk is echt f*cked up!
Dat voel je toch ook... Ik stond ooit een hele tijd op 16/10 en had constant het gevoel "buiten mezelf" te leven (moeilijk om te omschrijven).
Rep je achterste maar naar de dokter, of kom hier een bisoprolol halen :p
Grappig.... gebruiken jullie in belgie cm kwikdruk? In NL meestal mm (dus 10x hoger getal) :) Maar een onderdruk van liefst rond de 80 mm is wel belangrijk, ja....

Ja. Maarja. Het is alles op een hoopje bij mij de laatste tijd. Welk gevoel komt van waar enzo. Ik heb nooit last gehad van hoge bloeddruk.

Bisoprolol? Is dat met alcohol? :D

Helaas niet :(
Maar zorgt er wel voor dat ik me niet meer klote voel en mijn bloeddruk 12/7, hartslag rust 50bpm is :)

Grappig.... gebruiken jullie in belgie cm kwikdruk? In NL meestal mm (dus 10x hoger getal) :) Maar een onderdruk van liefst rond de 80 mm is wel belangrijk, ja....

Ja :) 7(0)/8(0) is inderdaad ideaal voor een onderdruk.

• #46.704
  • #46.706
Nope. Idd op 125 sinds ik ziek geworden ben.

Heel verstandig maat. Eerst de gezondheid weer in orde hebben alvorens aan gainzzz te denken :)

Volgens mijn vrouw haar cardioloog is zwaar liften met een hoge bloeddruk trouwens niet verstandig. De onderbouwing weet ik niet... @Galen misschien?

Veel beterschap gewenst!

• #46.709
Heel verstandig maat. Eerst de gezondheid weer in orde hebben alvorens aan gainzzz te denken :)

Volgens mijn vrouw haar cardioloog is zwaar liften met een hoge bloeddruk trouwens niet verstandig. De onderbouwing weet ik niet... @Galen misschien?

Veel beterschap gewenst!

Yep. Merk het wel. Na SQ'en ofzo zien mijn ogen er weer lekker bloed doorlopen uit. Ach ja. Deze week naar de dokter.

What he said! Succes!
En 7/1/1.. wat is daar gebeurd?

Tja Palman... ik doe gewoon wat ik kan.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #46.710
Maandag 20:00 training:

Untitled.jpg

• #46.719
Dinsdag 20u00 training