- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Geen idee
+- 102 bij een %je of 17Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+- 102 bij een %je of 17
Ik weet heus wel hoe 22% uit ziet
Dan heb je geen 4 pack 
Ligt eraan waar die procenten zich ophopen, bij mannen van 40+ vaak de onderbuik en de bips en heupen.. Dan kun je nog prima een 4 pack hebben![]()
Ja heb jij niet van die sexy love handels op je heupjes?![]()
Mmm... dat is toch je onderrug? Mijn heupen, kont en benen hebben niet echt vet.

Mijn bips is naast de buik toch grootverdiener qua vetopslag![]()

12% volgens DBB normen
17% volgens zijn eigen schatting
allicht 20% legit
We zouden een foto nodig hebben om te oordelen![]()
Zoals ik al zei, ik heb alle %en wel gehad en weet hoe ik uitzie op welk % 
Zoals ik al zei, ik heb alle %en wel gehad en weet hoe ik uitzie op welk %
![]()

Post alleen goeie foto'sEven hierop verder gaan ==> effe de irritante wijsneus uithangen dus
Hoe heb je destijds dan de verschillende VP met zekerheid vastgesteld? Het lijkt mij dat de meeste leden hier hun VP ferm onderschatten. Een 4pack kan alles van 15% tot 25% zijn.
Met uitzondering van @hoxyz, die lijkt zichzelf steeds vetter in te schatten dan hij is (of zijn foto's zijn steeds gunstig genomen, dat kan ook).

Even hierop verder gaan ==> effe de irritante wijsneus uithangen dus
Hoe heb je destijds dan de verschillende VP met zekerheid vastgesteld? Het lijkt mij dat de meeste leden hier hun VP ferm onderschatten. Een 4pack kan alles van 15% tot 25% zijn.
Met uitzondering van @hoxyz, die lijkt zichzelf steeds vetter in te schatten dan hij is (of zijn foto's zijn steeds gunstig genomen, dat kan ook).
En die Linear app waar je kan kiezen hoeveel punten je meet. Ik heb natuurlijk een tang thuisEn die Linear app waar je kan kiezen hoeveel punten je meet.
Mijn upper abs komen al door op 19%. Mijn 2de rijtje rond de 16 a 17. Alsook mijn bicep vein. Mijn 6 pack heb ik op 12% Dan heb ik echt lijnen daar.
En ik ben destijds tijdens mijn cut van +30% ofzo ook tot de constatatie gekomen dat ik destijd mijn vet% onderschatte hoor. Op dat gebied heb ik best wel een realistich beeld van mezelf.

Nu ja, op foto lijkt dat toch...Alleen als ik opspanImo sta jij lager dan 17% hoorNu ja, op foto lijkt dat toch...