- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
2 ouder denk ik niet
.Dan zwaarder laat ik in het midden
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.2 ouder denk ik niet.
Dan zwaarder laat ik in het midden.

Ik heb de eerste keer 200 gesquat toen ik natty was. Ok. Toen woog ik wel 118kg 
Niks hoorIk heb de eerste keer 200 gesquat toen ik natty was. Ok. Toen woog ik wel 118kg
![]()
oinkt*ring die calfraise

t*ring die calfraise
Dat doet ook bovenop de knietjes gewoon pijn..![]()

Tot je je shirt uitdoet
Maar, raar maar waar, inderdaad, vet helpt wel tijdens het liften.

Je rug is het zwakke punt bij zulke vakanties, heb ik wel eens gehoordHoe mee volume je hebt hoe sterker je wordt, natuurlijk per saldo sterker van VVM dan van vet of vocht, maar je moet het ook niet afvlakken
Ach die twee weekjes all inclusive per half jaar overleef je wel toch, met je dadbod![]()

Hoe mee volume je hebt hoe sterker je wordt, natuurlijk per saldo sterker van VVM dan van vet of vocht, maar je moet het ook niet afvlakken
Ach die twee weekjes all inclusive per half jaar overleef je wel toch, met je dadbod![]()

Je rug is het zwakke punt bij zulke vakanties, heb ik wel eens gehoord![]()

Dat is een behoorlijk gewicht op de knietjes. Hoewel ik van kuiten altijd vind dat ze goed met hoge reps belast kunnen worden (tot je kramp krijgt ....)
Je rug is het zwakke punt bij zulke vakanties, heb ik wel eens gehoord![]()

Helemaal mee eens hoor. De regels voor hypertrophy gaan voor alle spieren natuurlijk op.Veel mensen behandelen hun kuiten alsof het iets magisch is. Idem met hun buikspieren. True, ze kunnen wat meer hebben omdat ze meer belast worden
over het algemeen. Maar dan blijft het gewone stramien nog van pas. Kracht icm volume is gainen.
True