AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

180 squat :eek:
wat heb je NU weer gebruikt?

• Haha
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
  • #47.606

Nee hoor... zoiets:

1579096942130.png

• #47.607
Untitled.jpg

Cardio: 12min LISS - Fiets

Massa is massa toch? :D

• #47.611
Tot je je shirt uitdoet :roflol:

Maar, raar maar waar, inderdaad, vet helpt wel tijdens het liften.

Hoe mee volume je hebt hoe sterker je wordt, natuurlijk per saldo sterker van VVM dan van vet of vocht, maar je moet het ook niet afvlakken :)

Ach die twee weekjes all inclusive per half jaar overleef je wel toch, met je dadbod :D

Dat is een behoorlijk gewicht op de knietjes. Hoewel ik van kuiten altijd vind dat ze goed met hoge reps belast kunnen worden (tot je kramp krijgt ....)

Hoe mee volume je hebt hoe sterker je wordt, natuurlijk per saldo sterker van VVM dan van vet of vocht, maar je moet het ook niet afvlakken :)

Ach die twee weekjes all inclusive per half jaar overleef je wel toch, met je dadbod :D
Je rug is het zwakke punt bij zulke vakanties, heb ik wel eens gehoord :P

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #47.615

True.

Haha. Ach ja. De gym wereld is gelukkig beperkt tot een paar enkelingen op vakantie. Dus buiten her en der de dedicated gym rat,
behoor ik nog steeds tot de beter uitziende garde :p

• Like
  • #47.617
Dat is een behoorlijk gewicht op de knietjes. Hoewel ik van kuiten altijd vind dat ze goed met hoge reps belast kunnen worden (tot je kramp krijgt ....)

Veel mensen behandelen hun kuiten alsof het iets magisch is. Idem met hun buikspieren. True, ze kunnen wat meer hebben omdat ze meer belast worden
over het algemeen. Maar dan blijft het gewone stramien nog van pas. Kracht icm volume is gainen.

Je rug is het zwakke punt bij zulke vakanties, heb ik wel eens gehoord :P

Eerder de ruggegraat. Rug wordt vaak ontlast door het zwemmen icm het poolbar hangen :D

• Like
Je lijkt wel een Nederlander :roflol:

Terug
Naar boven