- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja. Ik hoorde één of andere prof al over 6 maanden spreken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ga er toch niet vanuit dat de gym zo lang dicht is, want dan overweeg ik denk toch een powerrack voor op zolderJa. Ik hoorde één of andere prof al over 6 maanden spreken![]()

Stiekem gewoon jaloers dat jij wel kunt squatten!

Ga er toch niet vanuit dat de gym zo lang dicht is, want dan overweeg ik denk toch een powerrack voor op zolder![]()

Wait... WUTJa. Ik hoorde één of andere prof al over 6 maanden spreken![]()

Daar heb je een punt..Ach... als de vakantie niet door gaat, moet ik tenminste niet cutten![]()
Tja.... ik vraag me ook wel af waarom ik nog aan het cutten ben, mijn vakantie in april ziet er niet haalbaar uitAch... als de vakantie niet door gaat, moet ik tenminste niet cutten![]()

Tja.... ik vraag me ook wel af waarom ik nog aan het cutten ben, mijn vakantie in april ziet er niet haalbaar uit
Het is natuurlijk niet alleen ijdelheid..... hoewel![]()

Dat is wel een heel practisch punt jaNee. Het is niet alleen ijdelheid. Je wilt per slot van rekening ook nog steeds in je zwembroek kunnen![]()

Is er in Belgie nu ook iets aan skype sessies met de leraren aan het ontstaan om de kinderen thuis nog wat te ondersteunen?