AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #47.862
Geen idee wat dat is, maar klinkt goed :thumb:
en wel gezellig zo'n jong thuis overdag, is de vrouw ook thuis?

Ja. Hij houdt zich er wel mee bezig ;)

Vrouw is idd ook thuis. Op haar werk kunnen ze geen 1.5m afstand garanderen tussen de mensen. Dus technisch werkloos.

Maar veel heb ik er allemaal niet aan. Mijn werk gaat namelijk door en het is raar genoeg nog redelijk druk. Ik vermoed wel dat het
komende dagen rustiger zal worden.

Ja. Hij houdt zich er wel mee bezig ;)

Vrouw is idd ook thuis. Op haar werk kunnen ze geen 1.5m afstand garanderen tussen de mensen. Dus technisch werkloos.

Maar veel heb ik er allemaal niet aan. Mijn werk gaat namelijk door en het is raar genoeg nog redelijk druk. Ik vermoed wel dat het
komende dagen rustiger zal worden.
Ja, wat dit allemaal voor werk, inkomen en de economie gaat betekenen, los van al het menselijke leed, kan niemand zich nog een voorstelling van maken .... :(

• #47.864
Toiletpapier zal het wel goed doen op de aandelenmarkt nu :D
Lopen er nog steeds gekkies met WC-papier te slepen? :eek: Ik moet straks even naar de winkel, zal er op letten .....
Er is ook veel markt voor work-out elastieken, kleine dumbells ed. heb ik gehoord :)

• #47.866
Lopen er nog steeds gekkies met WC-papier te slepen? :eek: Ik moet straks even naar de winkel, zal er op letten .....
Er is ook veel markt voor work-out elastieken, kleine dumbells ed. heb ik gehoord :)

Ja. Hier hoor ik toch nog dat de mensen nog steeds aan het hamsteren zijn.

True. Ik wilde nog een kettlebell bestellen. Maar die was overal uitverkocht.

Ik mis mijn garage gym...

Ja. Hier hoor ik toch nog dat de mensen nog steeds aan het hamsteren zijn.

True. Ik wilde nog een kettlebell bestellen. Maar die was overal uitverkocht.
Ja hier ook, complete schap met pasta was leeggetrokken en ook alle zuivel, ik had een bescheiden pak pasta en yoghurt nodig :(
Wat bezielt die gekgeworden hamsteraars, over 3 dagen moeten ze alle zuivel weer in de prullebak fl*kkeren, die over de houdbaarheidsdatum is, maar vandaag grijpen andere mensen mis door hun stomme gedrag. Word daar echt pissig van :mad:

kan me voorstellen .....

• #47.869

Tja. Wie had zoiets nou zien aankomen?

Ja hier ook, complete schap met pasta was leeggetrokken en ook alle zuivel, ik had een bescheiden pak pasta en yoghurt nodig :(
Wat bezielt die gekgeworden hamsteraars, over 3 dagen moeten ze alle zuivel weer in de prullebak fl*kkeren, die over de houdbaarheidsdatum is, maar vandaag grijpen andere mensen mis door hun stomme gedrag. Word daar echt pissig van :mad:

En nu staan er zelfs rijen voor de ingang van de winkels omdat je maar per x aantal personen per m² mag staan. Dus ja. Eerste binnen hamstert alles leeg.
En de rest staat voor niks te wachten.

En dan komen die klote Belgen nog allemaal bij ons plunderen ook! :wanker:

• #47.871
En dan komen die klote Belgen nog allemaal bij ons plunderen ook! :wanker:

Goed idee wel. Ik ben binnenkort toch in de buurt van Maastricht :p Of een tripje naar Vlissingen, Terneuzen... mmm

Nah. Ik blijf lekker binnen. En ga dus ook met een overladen kar uit de winkel. Zo moet ik ook minder gaan.

Ik heb gisteren ook wat extra meegenomen hoor.
Ik denk bijna iedereen wel.
Maar dat overdreven wc papier hamsteren..?
Hoe is het mogelijk..?! :sad:

• #47.873
Ik heb gisteren ook wat extra meegenomen hoor.
Ik denk bijna iedereen wel.
Maar dat overdreven wc papier hamsteren..?
Hoe is het mogelijk..?! :sad:

De krantenwinkels zijn immers nog open. Dus papier genoeg om je reet mee af te vegen :p

• #47.875
Untitled.jpg

Mister consistent! :flexbiceps:

• #47.878
Untitled.jpg

• #47.879
Zaterdag: 6u tuinwerken. Reuze mixed grill schotel. Bier & Wijn.
Zondag: 2u jacuzzi zuivermaken. Restjes eten. Bier & Wijn.

Dus geen KB swings

Goed besteed weekend! En het was prima weer voor in de tuin te werken. Tanning gains en gratis Vit D :)

Terug
Naar boven