- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Begin was maandag
Maar inderdaad. Het ging beter dan voor de deload. Voelde ook veel vlotter aan. Dus deload blijft erin vanaf nu.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar inderdaad. Het ging beter dan voor de deload. Voelde ook veel vlotter aan. Dus deload blijft erin vanaf nu.Ik dacht dat de deload geen deload was?Begin was maandagMaar inderdaad. Het ging beter dan voor de deload. Voelde ook veel vlotter aan. Dus deload blijft erin vanaf nu.

Weekje high reps training?Er moet inderdaad een nieuwe naam voor gevonden worden![]()

CTP 
Dus Semi Pump training 
Geen cure dus..Haha. Ja. Maar op mijn compounds ga ik dan weer voor het minimum en geen pumpDus Semi Pump training
![]()

Je kan nu wel iets later opstaan en trainen denk ik?

Hoe lang ben je ongeveer bezig met een training?
Dat is nog wel een mooie tijd om je work out af te ronden, zeker na een werkdag.70 minuutjes. Hangt er ook wat vanaf of ik mijn setup in mijn tuinhuis vaak moet veranderen.
Dat is nog wel een mooie tijd om je work out af te ronden, zeker na een werkdag.
Als ik hier heavy singles doe loopt de training ook altijd uitKlopt. Tijdens de heavy singles day loopt het nog wel een naar de 80 minuten. Maar goed.
zonder goede lange rust tussen de sets is het ook echt niet leuk om te doenAls ik hier heavy singles doe loopt de training ook altijd uitzonder goede lange rust tussen de sets is het ook echt niet leuk om te doen