Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb je geantwoord..? Dat je ook niet natuurlijk bent?Nope. En dat gaat ook niet gebeuren. Mijn vrouw vindt het nu al niet meer 'natuurlijk' uitzien. Moet nog even kijken hoe ik verder ga.

Wat heb je geantwoord..? Dat je ook niet natuurlijk bent?![]()

Hier is het andersom🙃Nope. En dat gaat ook niet gebeuren. Mijn vrouw vindt het nu al niet meer 'natuurlijk' uitzien. Moet nog even kijken hoe ik verder ga.
Zo droog als ik eigenlijk wil zijn vindt hij niet echt wat, maar ja.
Hier is het andersom🙃
Mijn kerel gaat pas op dieet als hij een buikje krijgt dus cutten voor abs gaat nooit gebeurenZo droog als ik eigenlijk wil zijn vindt hij niet echt wat, maar ja.
Dat harde gedoe vind ze wel leuk om eens te zien, maar niet om vast te pakken.
Mag wmb minder fluffy, maar laag bf heeft ook wel wat nadelen 😛Mijn vrouw vind mijn berebuik in de winter wel leukDat harde gedoe vind ze wel leuk om eens te zien, maar niet om vast te pakken.
![]()
Mag wmb minder fluffy, maar laag bf heeft ook wel wat nadelen 😛

Door bos en struweel? Ook flink hoor.

Hoop leg raises trouwens, ik voel de setjes van 11 nog![]()

Maar hoort 195 kg wel bij een 'low' dag? Dat is toch bijna je max?
Maar hoort 195 kg wel bij een 'low' dag? Dat is toch bijna je max?
De volgende weken komt dan een amrap, 3 sets & max weight. Dus deze week was maar een 'voel' setje 
OK. Dus de gedachte in je hoofd is meer:Ja. Maar ik doe er maar 1 rep meeDe volgende weken komt dan een amrap, 3 sets & max weight. Dus deze week was maar een 'voel' setje
![]()
kan ik hier wel 3x mee vlgd keer?