AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Klinkt als een leuke avond :roflol: (ik heb dat steeds als ik aan de whiskey ga :p)

Ach ja, het vrouwtje ziet er graag goed uit ;) En dat zal ik niet in de weg gaan staan :p
In plaats van al die grimassende foto's van jou waarop je je best doet op "The Incredible Hulk" te lijken, ben ik inmiddels wel eens toe aan een foto van je vrouwtje Rob. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.902
Laatst bewerkt:
  • #8.904
Stuur dat boek maar eens op dan! :thumb:
Ik zal de verzendkosten wel betalen, al snap ik niet waarom het niet even op de PC kan... :rolleyes:

nou dan, speciaal voor jou (en gezien ze die sowieso openbaar heeft staan...)

7 maand zwanger @ home ...

2zhpl4m.jpg

Zie je wel dat het zo ook kan! :thumb:
Jij met je boek... :rolleyes:

Mooie vrouw Rob. :bow:
Mooie tuin ook. :D
Je hebt het toch maar goed voor elkaar man.
Goede baan waar je 'smorgens een beetje kan zitten compjoeteren.
"smiddags naar huis, beetje trainen, beetje verwend worden door je vrouwtje terwijl je in je jacuzzi hangt te relaxen.
Dan een goed verantwoord, maar zeer smakelijk maaltje dat je vrouwtje voor je bereid heeft terwijl jij lag op te drogen in de zon, of onder het solarium.
"savonds huppelt het vrouwtje heen en weer in een babydolletje met Kasteelbiertjes en lekkere verantwoorde hapjes, terwijl de kilo's vet eraf vliegen, en de droge spiermassa als vliegen op een hoop strond zich op je lichaam vastzet teneinde het massieve lichaam dat je al hebt nog verder te perfectioneren, alvorens je naar de slaapkamer te laten dragen door je liefje voor je welverdiende nachtrust...

Man wat heb ik dan een hondeleven! :roflol:

• #8.906
Hummer ... Jaaaaa, als je het zo zegt ... :roflol:

Maar zoals bij alles, kruipt daar overal ook een hoop werk in ;)

beestachtige trainingen + stand up comedy, mooi log he robke

Je mag ook blijven slapen hoor, scheelt je wat in kilometers :p

Hahahaha gezellig :eyebrow:

Vast wel, ik kan gezellig met je vrouwke koken :eyebrow:, helaas shoppen is niet voor mij weggelegd :o

idd, dat eindeloze geouwehoer in die vrouwenlogjes

hehe...

hahaha ja idd het zit in mijn genen ik kan er helemaal niets aan doen..maar jullie daarentegen...doen t bewust...watskebeurt??:roflol:

:D

Zo, ik neem eens even een paar dagen verlof van DBB, en mis gelijk de gezelligheid :roflol:

Hahahaha maar niks gemist hoor :p
Lekkere update weer Rob! Trainingen zien er weer puik uit ondanks het hete weer! Sterk weer en nice chin ups ook! Goed weekend gehad zo te lezen, lekker gezellig met je vrouwtje :)

Mooie zwangere m'dame heb je daar :) en inderdaad...wat een dikke tuin :eek: :D

• #8.910
Hahahaha maar niks gemist hoor :p
Lekkere update weer Rob! Trainingen zien er weer puik uit ondanks het hete weer! Sterk weer en nice chin ups ook! Goed weekend gehad zo te lezen, lekker gezellig met je vrouwtje :)

Mooie zwangere m'dame heb je daar :) en inderdaad...wat een dikke tuin :eek: :D

Thanks meid !

zware benchwerk weer rob
goeie temperatuur nog in die schuur van je om te trainen

al met al woon je in een mooi omgeving rob zo te zien
leuke vrouw heb je , heb je goed gedaan voor zo'n lelijke kerel - hehehehe
geef mij effe dat nummer van die tuinman , zo'n grasveld wil ik ook

Laatst bewerkt:
damn mooi vrouwtje rob!

• #8.913
Brute trainingen Robke, je vrouw straalt, altijd mooi om te zien een zwangere vrouw het heeft toch iets ... ja moois (kan het even niet onder woorden brengen), vooral als het je eigen vrouw is natuurlijk is het helemaal speciaal, het is toch een wonder.

• #8.915
Brute trainingen Robke, je vrouw straalt, altijd mooi om te zien een zwangere vrouw het heeft toch iets ... ja moois (kan het even niet onder woorden brengen), vooral als het je eigen vrouw is natuurlijk is het helemaal speciaal, het is toch een wonder.

Thanks ... deze week triples draaien en volgende week weer PR's zetten. Hoop
dat het tegen dan wat frisser is :p

Ja, het is allemaal niet goed te snappen. Zeker als je het kleintje voelt schoppen, duwen
in die buik. Rare belevenis.

Ja, het is allemaal niet goed te snappen. Zeker als je het kleintje voelt schoppen, duwen
in die buik. Rare belevenis.
Bijna net zo'n belevenis als wanneer je zelf in die buik ligt te duwen. :devil:

Misschien moet ik eens een speciaal account aanmaken voor dergelijke opmerkingen..?:p

• #8.917
Ik moet trouwens wel zeggen dat toen mijn (ex) vrouw zwanger was, ik weigerde om (echt :D) coïtus met haar te hebben. :o
Ik had op TV zo'n filmpje gezien waarin ze met een echo(?) meekeken terwijl een stel coïtus had. :eek:
Ik had meteen zoiets van: "Dat doe ik mijn kindje niet aan!"
Man, wat ging die foetus tekeer toen dat vrouwtje even wat "inwendige stokslagen" kreeg van die kerel! :eek:

Misschien heb ik daarom zulke mooie kinderen..? ;)

• #8.919
Ik moet trouwens wel zeggen dat toen mijn (ex) vrouw zwanger was, ik weigerde om (echt :D) coïtus met haar te hebben. :o
Ik had op TV zo'n filmpje gezien waarin ze met een echo(?) meekeken terwijl een stel coïtus had. :eek:
Ik had meteen zoiets van: "Dat doe ik mijn kindje niet aan!"
Man, wat ging die foetus tekeer toen dat vrouwtje even wat "inwendige stokslagen" kreeg van die kerel! :eek:

Misschien heb ik daarom zulke mooie kinderen..? ;)

Hahahaha, ach ja, direct streng opvoeden ! Nog voordat die iets misdoet, wordt
hij al gestraft ! Geen genade :p

Jij bent er ook zo één die die kleine (jongen, ga ik even van uit ;)) in een korte broek naar school stuurt in de winter zekers..? :roflol:

Terug
Naar boven