AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Je bent echt goed op dreef of niet?:D

Beste kerel is het idd.

Ik vond dat verhaal over die bal-kanker van hem wel gaaf. Bal geamputeerd, 4 dagen later squatten, en op z'n fl**ker krijgen van de dokter omdat het bloed vastgekoekt zat in het verband hahaha

Beste kerel is het idd.

Ik vond dat verhaal over die bal-kanker van hem wel gaaf. Bal geamputeerd, 4 dagen later squatten, en op z'n fl**ker krijgen van de dokter omdat het bloed vastgekoekt zat in het verband hahaha
Inderdaad, niet te flauw GVD! :cool:

Je ziet wel door wie Wendler geinspireerd is met z;n 5/3/1 e.d.

Je ziet wel door wie Wendler geinspireerd is met z;n 5/3/1 e.d.
Het schijnt zelfs dat Kroc ooit eens de principes van het 5/3/1 heeft uitgelegd aan Wendler voor die er mee kwam. :dunno:
Kroc doet wel zoiets, maar wel met een hoop meer vrijheid als wat je de meesten ziet doen tijdens een 5/3/1 periode, imo.
Het systeem is goed natuurlijk, want het is niks nieuws! :thumb:

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Mooi éh, in Rob zijn log! :roflol:

Was het Wendler die ooit eens de "Kroc chin ups" voordeed met een ROM van zo'n 3mm..?

Het schijnt zelfs dat Kroc ooit eens de principes van het 5/3/1 heeft uitgelegd aan Wendler voor die er mee kwam. :dunno:
Kroc doet wel zoiets, maar wel met een hoop meer vrijheid als wat je de meesten ziet doen tijdens een 5/3/1 periode, imo.
Het systeem is goed natuurlijk, want het is niks nieuws! :thumb:

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Mooi éh, in Rob zijn log! :roflol:

Was het Wendler die ooit eens de "Kroc chin ups" voordeed met een ROM van zo'n 3mm..?

Ja dat is wendler ja haha.. In mijn log, laatste pagina een link naar een interview. Wel leerzaam, en erg grappig.

Kroc is wel van de mini-roms ja:D

In dit interview zie je veel terug van de basisprincipes van 5/3/1. 2 jaar voordat 5/3/1 gemaakt werd.

Achjaaaa..

Het is allemaal niks nieuws onder de zon.

Where here sitt'n down with Matt Krocaluwski, Krockaletski...? :roflol:

Heb ik GVD nog niet gezien!!! :o
Thanks brother! :thumb:
Ik zal ook weer even abo nemen op je log... :D

Laatst bewerkt:
Hhaha sjezus hé het is hier weer gezellig :coffeepc: :D :hahaha:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.953
Hhaha sjezus hé het is hier weer gezellig :coffeepc: :D :hahaha:

It's Kroc & Wendler talk baby ! :roflol:

---------- Toegevoegd om 06:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:02 ----------

Alcohol night before: 3 witte wijntjes
Sleep: 6 woelige uurtjes (veel te warm !)
Health: 100%
Temp in Gym: 35° (Ping! New PR this year)

Food: approx 2000kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak; Get Diesel Test Hardcore
Mentality: kinda wanna do squats today ... strange :D

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 125 )
Squats: 20xbb 5x50

1pb05j.png

Trainingstijd: 82min (start @ 14u45)
Polardata: 143avg - 171max - 994kcal
Comments: met het nodige huffen en puffen werd er gewoon goed getraind !
Mijn tank was nog vol door de pasta de avond voordien denk ik zo. Bij mijn rep out
had misschien nog één repje meer ingezeten maar ik voelde me al maar draaierig
worden bij de 4de rep :D

CardioComments: man man man, wat is me dat zwaar gewoon :p Hartslag lag
vandaag trouwens ook een stuk hoger. Slaap dus niet met zulk weer dus om een
beetje fut te hebben had ik wat eca genomen door de dag heen.

FoodComments: zo, we staan weer even terug op schema.

Dat ziet er weer sterk uit Rob, vooral je squats vind ik erg impressive :thumbs:
Flink calorieen verbrand zeg, en dan ook nog zo weinig eten.. ik heb nog steeds geen verklaring voor het feit dat je gewoon keihard spiermassa aanzetten tijdens je kuur en nu ook nog ontzettend sterk lift :eek:

Maar jonge jonge 35 graden! Was je na je training niet helemaal doorweekt? Gisteren was het bij ons 29 graden in de gym en na de eerste oefening (lees: na de warming up) was ik al helemaal nat :)

Maaruuhh.. Hummer's Chupa Chup's ???

Haha, volgens mij heb ik iets gemist.. en misschien maar goed ook. Veel plezier met Hum's lolly :thumbup: en geniet van het mooie weer!

• #8.955
Dat ziet er weer sterk uit Rob, vooral je squats vind ik erg impressive :thumbs:
Flink calorieen verbrand zeg, en dan ook nog zo weinig eten.. ik heb nog steeds geen verklaring voor het feit dat je gewoon keihard spiermassa aanzetten tijdens je kuur en nu ook nog ontzettend sterk lift :eek:

Maar jonge jonge 35 graden! Was je na je training niet helemaal doorweekt? Gisteren was het bij ons 29 graden in de gym en na de eerste oefening (lees: na de warming up) was ik al helemaal nat :)

Maaruuhh.. Hummer's Chupa Chup's ???

Haha, volgens mij heb ik iets gemist.. en misschien maar goed ook. Veel plezier met Hum's lolly :thumbup: en geniet van het mooie weer!

Thanks Ace

Tja, ik heb het opgegeven een verklaring te zoeken voor wat ik meemaak :p En ik lift wel niet meer
zo sterk dan tijdens mijn kuur. Dat heb ik wel gemerkt. Toen squatte ik triples met 160. Maarja, heb
bewust gekozen om 10% te zakken na mijn kuur. En verder doe ik gewoon hard mijn best en probeer
telkens maar met kleine stapjes te verbeteren.

Nou, het was wel lekker warm ja moet ik toegeven. Zuurstof was eigenlijk ook wel een
probleem. Dus ja, heb ik gewoon in de onderbroek getraind :D Met de ventilator achter me.
En ik kon ook naar buiten voor mijn lunges te doen. (niet dat dat zo leuk was :roflol:)

Don't mind Hummer ... volgens mij speelt zijn dieet hem parten :D

Laatst bewerkt:
Walking lunges met dit weer damn :D
Gelukkig kon je lekker in je onderbroek thuis trainen, hier in de sportschool word dat niet zo gewardeerd :(

Sja Hummer .. :)

• #8.957
Walking lunges met dit weer damn :D
Gelukkig kon je lekker in je onderbroek thuis trainen, hier in de sportschool word dat niet zo gewardeerd :(

Sja Hummer .. :)

Hehehe, volgens mij zouden de dames dat niet zo erg vinden moest je daar even the goods showen :roflol:

haha nee hoor geen problemen mee :p hahahaha
Zou ik zelf ook wel chill vinden met warme weer :cool: hahaha maar ik denk dat ik dan direct de gym word uitgezet en helemaal niet meer hoef terug te komen :D

Pfff misschien niet meer aan het kuren en je kracht is dan ook wel minder geworden... MAAR nog steeds netjes! Het ging wel zwaar zo te lezen.. maar oeff... dikke backsquats ook weer zeg! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Woot..jij hebt ook maar kort geslapen, ik lees het al :p er is nog hoop dat het zometeen goed komt bij mij ;).

• #8.959
haha nee hoor geen problemen mee :p hahahaha
Zou ik zelf ook wel chill vinden met warme weer :cool: hahaha maar ik denk dat ik dan direct de gym word uitgezet en helemaal niet meer hoef terug te komen :D

Pfff misschien niet meer aan het kuren en je kracht is dan ook wel minder geworden... MAAR nog steeds netjes! Het ging wel zwaar zo te lezen.. maar oeff... dikke backsquats ook weer zeg! :thumbs:

Hehehe, filmpje maken dan wel hé :p

Ik weet eigenlijk niet of mijn kracht minder is geworden hoor. Ik denk wel dat ik
nog 160kg kan squatten. Verschil is dat ik nu vlotte sets maak zonder lock. En
dat ik daarvoor breathing style squats deed.

Oh ja, ik slaap als een baby met dit weer! :D

Ik word ieder uur een keer huilend wakker! :roflol:

Het was de bedoeling dat jij daar iets over ging vragen Rob...:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven