- Waardering
- 1.543
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
No 'ne 'livers Chups Chups lik' Hummer, baby!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No 'ne 'livers Chups Chups lik' Hummer, baby!

I got's th' energy flowin' boss!

Ja ken ik, he ik al gelezen.Om te reageren op je signature Hummer:
http://www.tmuscle.com/free_online_article_issue/issue_632#kroc-talk

Inderdaad, niet te flauw GVD!Beste kerel is het idd.
Ik vond dat verhaal over die bal-kanker van hem wel gaaf. Bal geamputeerd, 4 dagen later squatten, en op z'n fl**ker krijgen van de dokter omdat het bloed vastgekoekt zat in het verband hahaha

Het schijnt zelfs dat Kroc ooit eens de principes van het 5/3/1 heeft uitgelegd aan Wendler voor die er mee kwam.Je ziet wel door wie Wendler geinspireerd is met z;n 5/3/1 e.d.

Het schijnt zelfs dat Kroc ooit eens de principes van het 5/3/1 heeft uitgelegd aan Wendler voor die er mee kwam.
Kroc doet wel zoiets, maar wel met een hoop meer vrijheid als wat je de meesten ziet doen tijdens een 5/3/1 periode, imo.
Het systeem is goed natuurlijk, want het is niks nieuws!
---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------
Mooi éh, in Rob zijn log!
Was het Wendler die ooit eens de "Kroc chin ups" voordeed met een ROM van zo'n 3mm..?

Hartslag lag 

Dat ziet er weer sterk uit Rob, vooral je squats vind ik erg impressive
Flink calorieen verbrand zeg, en dan ook nog zo weinig eten.. ik heb nog steeds geen verklaring voor het feit dat je gewoon keihard spiermassa aanzetten tijdens je kuur en nu ook nog ontzettend sterk lift
Maar jonge jonge 35 graden! Was je na je training niet helemaal doorweekt? Gisteren was het bij ons 29 graden in de gym en na de eerste oefening (lees: na de warming up) was ik al helemaal nat
Maaruuhh.. Hummer's Chupa Chup's
Haha, volgens mij heb ik iets gemist.. en misschien maar goed ook. Veel plezier met Hum's lollyen geniet van het mooie weer!
En ik lift wel niet meer
Met de ventilator achter me.
)
Walking lunges met dit weer damn
Gelukkig kon je lekker in je onderbroek thuis trainen, hier in de sportschool word dat niet zo gewardeerd
Sja Hummer ..![]()

hahahaha
hahaha maar ik denk dat ik dan direct de gym word uitgezet en helemaal niet meer hoef terug te komen 
er is nog hoop dat het zometeen goed komt bij mij
.haha nee hoor geen problemen meehahahaha
Zou ik zelf ook wel chill vinden met warme weerhahaha maar ik denk dat ik dan direct de gym word uitgezet en helemaal niet meer hoef terug te komen
Pfff misschien niet meer aan het kuren en je kracht is dan ook wel minder geworden... MAAR nog steeds netjes! Het ging wel zwaar zo te lezen.. maar oeff... dikke backsquats ook weer zeg!![]()