- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BP is impressive, maar ik vind je db incline's nog veel beter, ziek man 5x52, damn.

12*130, gewoon nice Rob. Wat is je 1RM eigenlijk op je squat?
6 uurtjes is wel maar weinig imo.
Damn Rob, je begint echt een enorme buffel te worden man!
Al je harde werk en je discipline beginnen behoorlijk hun vruchten af te werpen kerel.
Het is je gegund!
)intensieve buiktraining kan enorme spierpijn opleveren icm je normale training
hoe gaat het fysiek rob
waar zie je de meeste progressie
Tot mijn BF toe 
ey Rob! trainingen zien er nog altijd wel impressive uit. lukt een beetje alles te combineren (werk, trainen, eten en de kleine ofc)?
tja dat word dan overgaan op buckler rob
er blijft je ook niks bespaard bro

Vind je het niet vreselijk dat je buik ook gezellig mee groeit? of heb je daar niet veel problemen mee aan ga je voor algehele buffheid?
Haha Rob - ook aan de DB split squats gegaan? Probeer ze eens met nog een verhoogje erbij ook! Extra ROM.
Blijven gaan buffel!
Zware training, went wel op ontbijtje trainen, maar dan moet je inderdaad vooraf niet veel meer doen, kan beter na de tijd. DB-spit squat zal ik volgende keer ook eens proberen, doe jij hem met beide benen op de grond of het ondersteunende been op een bankje of het werkende been op een verhoging ?? alvast prettig weekend

Tja, ik heb nog geen nieuwe broeken moeten kopen, dus het valt nog goed mee.
Maarja, voorlopig is het even niet anders. Na de nieuwjaar ga ik eens kijken wat er
nog te regelen valt. Eventueel sta ik dan maar wat vroeger op weer en doe ik dan wat
cardio icm wat cutten.
Algehele buffheid hoeft in principe niet voor me. Ik ben meer dan tevreden op een 95kg.
Maar er weer geraken is een ander verhaal.
Ja, ik doe ze al even hoor. Heb tot nog toe geen enkele oefening gevonden
die mijn outer sweep zo aanspreekt.
Extra verhoogje ey? mmm ... zal ik eens checken
Ja, normaal drink ik dan ook nog een litertje melk ofzo bij het ontbijt en dan
red ik het ook wel. Maar deze keer geen melk, en te licht ontbijt.
Split Squat:
Ik doe hem zo ongeveer ... maar in één hand dan een DB en met mijn andere hand
hou ik mijn evenwicht aan het powerrack. Oh ja, en ik zak ook wat dieper natuurlijk
![]()

kcal