- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%

Nee man, eens de winter weer voorbij is ga ik terug wat isolatie meuk erbij doen hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja rob,
Amuseer je maar met je nieuwe speelgoed thuis.
Ik ga wel lekker naar de Gym^^

Ga dan wel naar een goede gym! Niet naar zo'n gym vol machines en superdudesNatuurlijk wel ... eens helemaal los gaan op een hack squat ofzo![]()
Ga dan wel naar een goede gym! Niet naar zo'n gym vol machines en superdudes
Ik moet al haast 30min rijden voor ik in de buurt benLaat het nou zo zijn dat er wereldwijd erg weinig echte hardcore gyms zijn en wij bijna allemaal gedoemd zijn ons te begeven tussen idioten en superdudes...bij mij in de gym zijn er denk wel 10 gasten die kuren, waarvan er misschien 1 is die echt weet wat die doet en waar je het ook kan zien..Ga dan wel naar een goede gym! Niet naar zo'n gym vol machines en superdudes

Laat het nou zo zijn dat er wereldwijd erg weinig echte hardcore gyms zijn en wij bijna allemaal gedoemd zijn ons te begeven tussen idioten en superdudes...bij mij in de gym zijn er denk wel 10 gasten die kuren, waarvan er misschien 1 is die echt weet wat die doet en waar je het ook kan zien..![]()

koud !