MuscleMeat

Rock Iron Steel Rage

Had zo een skinny ventje verwacht, haha komt door je avater, niet door je gewichten :)

jup, goeie quarters squats, maar zou toch richting 500kg moeten gaan ;)

het spijtige in mijn gym is dat ik er maar 400kg op krijg en dat de bar dan op knappen staat. maar wel een prettige oefening.

• Topic Starter Topic Starter
Ari70 zei:
Had zo een skinny ventje verwacht, haha komt door je avater

In dit log geen neerbuigende opmerkingen over zijne Heiligheid Tenzin Gyatso, de 14de Dalai Lama en ons aller spiritueel voorbeeld aub !!! ;)

GoHeavyLifter zei:
jup, goeie quarters squats, maar zou toch richting 500kg moeten gaan ;)

Tzal wel zijn verdorie, ALWAYS MORE WEIGHT !!!

Meer dan 400 zie ik ook niet op onze baren passen. Dat doet me er aan denken : ik had ergens iets gelezen over high-rep quarter squats ; was dat nu Ditillo of Justa die daar zo enthousiast over was ? 20-30 reps enzo met de hele baar volgeladen :D Lijkt me wel fun

ja, had gisteren gehoord van Justa 2000reps met 800lbs? en dan nog een anderen 50reps backraises met incredible weights.

volgende keer als je ze doet, mss es 50-100reps met 300kg doen ofzo? lijkt me wel eens leuk. als jij het doet, doe ik het ook ;)

Justa is zeker wel fan van partials ja. Hij heeft het ergens over 10-15 quick sets of 5 reps op de partials.

GoHeavyLifter zei:
volgende keer als je ze doet, mss es 50-100reps met 300kg doen ofzo? lijkt me wel eens leuk. als jij het doet, doe ik het ook ;)

Kijk, dat soort posts heb ik nu eens graag in mijn log zie.
Zoiets verhoogt mijn doelen, standaarden en verwachtingen.

Ok DEAL maat, ik ga binnenkort proberen om ziek hoge reps te doen op quarter squats, laten we dat alvast vooropstellen, kweetwel niet of ik dat meteen met 300kg ga kunnen...

I'm hungry now.

Woensdag 31 mei

1) Bench press
10 x 60
5 x 80
3 x 100
3 x 115
3 x 125
2 x 140
3 x 130

2) 1-board
3 x 100
3 x 110
3 x 120
2 x 130

3) Military press
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80
3 x 90

4) Pull-ups (bicep greep)
3 x 8reps BW

5) Incline Bench
5 x 60
5 x 80
5 x 100
...
pff gestopt, no more pressing power

6) Nog wat lichte Barbell Curls...
...tot 60kg of zo gegaan

Qua energieniveau/drive/agressie was deze training eigenlijk vrij matig. De ganse dag lopen rushen en niet genoeg gegeten en ik was alleen, dus het was meer rustig de oefeningen afwerken dan het kot afbreken.

Bench ging toch nog redelijk, maar dan druk ik plots op 1-board minder dan bij gewone bench press... Ben wel heel content dat ik voor de eerste keer weer een clean&press kon doen zonder last van de enkel...

Note to self : VRETEN !!!!!!!!!!!!!

Als ik dat zo lees zijn mijn quarters dus half squats. Vind quarters dan wel erg weinig bevredigend omdat ik idd niks in de benen voel als ik zo weinig ROM heb. Maar jij zegt dat het dus ook voor de heup extensoren is enzo.

Bench valt me tegen maar MP is netjes. Je squat is gewoon bruut!

g-men zei:
Als ik dat zo lees zijn mijn quarters dus half squats. Vind quarters dan wel erg weinig bevredigend omdat ik idd niks in de benen voel als ik zo weinig ROM heb. Maar jij zegt dat het dus ook voor de heup extensoren is enzo.

Bench valt me tegen maar MP is netjes. Je squat is gewoon bruut!

quarter squats is niet voor de benen bedoeld maar om lichaam te doen wennen aan zware gewichten (stabilisatiespieren, core,...)

-paddos.

Misschien al redelijk vermoeid.. en dan tijdens de board presses net die extra adrenaline.. of kracht kwijt..

Weer een nette training..!!

Vrijdag 2 juni

Korte training vandaag wegens weinig tijd, maar heel positief is dat ik voor de eerste keer in 7weken eindelijk weer kon deadliften, nergens pijn. Ging vlot, heb mij ingehouden, dus dat belooft voor de volgende weken...

1) deadlift
5 x 70
3 x 120
3 x 160
3 x 180
3 x 200
3 x 200
3 x 200
3 x 180

2) Chins
5 x BW
5 x 10kg
3 x 20kg
2 x 30kg PR
10 x BW

Net zoals Adema, Samu etc sluit ik de boel hier voorlopig af.

Ik kan niet meer op DBB forum komen zonder mij dood te ergeren aan posts over deadliften in een smithmachine, binnenkant biceps, buitenkant kuiten, of 300gr kwark voor het slapengaan beter is dan 200gr, en andere idiote toestanden. Het is overigens niet zo dat mensen onwetend zijn, integendeel. Ze weten alleen zo ****ing veel dat compleet onjuist is.

Misschien dat het na de zomer weer betert.

Groet,
Locust

Zet je je log dan wel voort op het Forza Forum? Aangezien jij ook raw allround strength train, vind ik je log interessant om te lezen.

eq_909 zei:
Zet je je log dan wel voort op het Forza Forum? Aangezien jij ook raw allround strength train, vind ik je log interessant om te lezen.

Geïnteresseerden kunnen mijn log idd verder op Forza Forum volgen.

Tjah, je kan het allemaal natuurlijk maar tot op zekere hoogte negeren :D . Maar ergens snap ik het wel, 'k hang tegenwoordig ook vaker op fortifiediron, t-nation, ... rond.

Alleen spijtig dat het hier op die manier helemaal bergaf gaat :D .

Terug
Naar boven