wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes ermee.
Strongman trainingen doe je zeker voornamelijk in het zuiden van limburgs?
Straks in landsmeer is er een mooie c wedstijd ... is ideaal om mee te beginnen moet je maar ff kijken op www.realdutchpower.nl

Ik weet niet of je mijn antwoord in mijn log had gezien maar mijn bovenarm meet 51cm dus je hoeft je geen zorgen te maken. Je armen kunnen hier ook dik(ker) mee worden.![]()

Gaan man, cool dat je het over de strongman-boeg gooit, ben ik ook ooit van plan!
Veel succes, zeker weer een log om te volgen

Mooie woorden van de (voormalig?) biceps-man met als grote trots zijn 'piek'.
Succes met je nieuwe doelen. Al enig idee wanneer je je 1e strongman wedstrijd wil gaan doen?
Damn, ik wilde me eigenlijk ook gaan inschrijven voor Landsmeer maar ik zie net dat ik op die dag een highland game heb. Die valt wel buiten het NK dus ik begin te twijfelen wat ik ga doen.
Succes ermee Ruben! Werk vooral ook aan je OH kracht, denk dat je daar nog veel kunt gainen.
Damn, ik wilde me eigenlijk ook gaan inschrijven voor Landsmeer maar ik zie net dat ik op die dag een highland game heb. Die valt wel buiten het NK dus ik begin te twijfelen wat ik ga doen.