Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

landsmeer moet je doen ruben!!:D

Gaan man, cool dat je het over de strongman-boeg gooit, ben ik ook ooit van plan!

Veel succes, zeker weer een log om te volgen

succes makker!

• Topic Starter Topic Starter
Succes ermee.
Strongman trainingen doe je zeker voornamelijk in het zuiden van limburgs?

Yup, in Itteren waar ook altijd de Sterkste Man van Limburg werd gehouden.

Straks in landsmeer is er een mooie c wedstijd ... is ideaal om mee te beginnen moet je maar ff kijken op www.realdutchpower.nl

Hehe, daar was ik al van op de hoogte! ;)

Ik weet niet of je mijn antwoord in mijn log had gezien maar mijn bovenarm meet 51cm dus je hoeft je geen zorgen te maken. Je armen kunnen hier ook dik(ker) mee worden. :D

Haha! Ik had het gelezen ja. Zeer netjes man, de magische grens van 50 cm gepasseerd! :thumbs: Hoop ik toch ook ooit eens te bereiken! ;)

landsmeer moet je doen ruben!!:D

Was ik idd ook van plan! :)

Gaan man, cool dat je het over de strongman-boeg gooit, ben ik ook ooit van plan!

Veel succes, zeker weer een log om te volgen

Thx!

super kerel staan we daar tegen over elkaar!!:D

Mooie woorden van de (voormalig?) biceps-man met als grote trots zijn 'piek'. :D
Succes met je nieuwe doelen. Al enig idee wanneer je je 1e strongman wedstrijd wil gaan doen?

Hehehe! Thx!

De C-wedstrijd in Landsmeer van dit jaar lijkt me wel wat.

Damn, ik wilde me eigenlijk ook gaan inschrijven voor Landsmeer maar ik zie net dat ik op die dag een highland game heb. Die valt wel buiten het NK dus ik begin te twijfelen wat ik ga doen.

Ik denk als je al 10 wedstrijden op je broek hebt gehad van me, dat je wel klaar bent voor je tweede SM :)

haha, daar heb je natuurlijk ook wel weer een punt! Maar dan moet je dat wel waar kunnen maken natuurlijk....;)

Mijn doel dit jaar is om jou...... Nah, ik wil gewoon alle onderdelen verbeteren, dat is het belangrijkste. Maar boven jou eindigen is natuurlijk mooi meegenomen ! :p

Ik wil ook mijzelf verbeteren (ten koste van jou ;) ), hahaha!
We zien wel hoe het gaat lopen. Ik weet wel dat wie er ook wint het geen makkelijke overwinning wordt. Precies zoals het hoort Stah! :thumbs:

19 April 07:

Deadlifts:
warm up
5 x 100 kg
5 x 140 kg
3 x 180 kg
4 x 200 kg PR :)

BB Shrugs:
15 x 100 kg
10 x 140 kg
8 x 160 kg PR
8 x 140 kg

Incline Bench:
warm up
5 x 100 kg
3 x 110 kg pr?
2 x 120 kg PR
4 x 100 kg

BB Rows:
5 x 80 kg
5 x 100 kg
3 x 110 kg
2 x 120 kg PR (vrijwel parallel)
2 x 120 kg (niet meer zo parallel)

Ez-bar Extensions:
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
5 x 60 kg

Ez-bar Curls:
10 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
5 x 60 kg
5 x 70 kg PR

Heerlijke training. Wilde niet teveel geven met deadlifts, dus maar 1 zware set. Anders had ik waarschijnlijk nooit zoveel PR's voor de andere oefeningen neergezet. Die nieuwe gym waar ik nu train is echt relaxed. Je kan brullen, met schijven kletteren, magnesium gebruiken.. Heerlijk! Waren ook nog een aantal gasten die vroegen of ik gekuurd had of nu in een kuur zat.. :roflol:
Zal toch altijd blijven, zo'n mensen die niet kunnen geloven dat je naturel heel ver kunt komen.. Achja, ieder z'n ding.

Mooie training man !!! echt, proficiat met je PRs altijd cool
Een hardcore gym moet echt leuk zijn om in te trainen, geen steppende oma's die je vies aankijken als je een barbell uit je handen laat vallen tijdens het DLen etc :bow:
En van die mannen die je vragen of je kuurt, zullen wel mensen zijn die denken dat je supps MOET nemen om ergens te raken en daarna natuurlijk moet kuren.

Wat is er hardcore aan ecto's die vragen of je hebt gekuurd :scratch:

Je PP is echt zwak trouwens.

Nette PR's dat wel, vooral die incline bench.

goed kerel!!!:D

Terug
Naar boven