- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn doel is om m'n trainingen voornamelijk te richten op deadlifts, squats en OH presses, opgevuld met assistance oefeningen.
Pushpress: 90 kg
Deadlift: 220 kg
Squat: 180 kg

Uit je openingspost:
Een pushpres van 90 kg heeft idd aandacht nodig, maar vervolgens zie ik een training met 9 sets curlz en geen OH werk
(tenzij je liggend dingen van je afdrukken ook als OH werk ziet, maar dan raad ik je een 40+ vrijgezellen-salsaintro-avond aan).
Veel succes bro![]()
![]()

oh oh oh, d'r wordt hier veel te veel met de haarrichting mee gestreken...
die uitdrukking ken ik nietDie ken ik ook nietis ook geen echte uitdrukking, maar een kleine aanpassing aan 'iemand tegen de haarrichting in strijken', een nederlands gezegde.![]()

Wat is er hardcore aan ecto's die vragen of je hebt gekuurd
Je PP is echt zwak trouwens.
Nette PR's dat wel, vooral die incline bench.
Uit je openingspost:
Een pushpres van 90 kg heeft idd aandacht nodig, maar vervolgens zie ik een training met 9 sets curlz en geen OH werk
(tenzij je liggend dingen van je afdrukken ook als OH werk ziet, maar dan raad ik je een 40+ vrijgezellen-salsaintro-avond aan).
Veel succes bro![]()
oh oh oh, d'r wordt hier veel te veel met de haarrichting mee gestreken...

Wat bij mij goed werkte voor de push press is veel push pressen met een redelijk laag gewicht (zeg 4 x/pw 5-10 singles met 65-75% van je 1RM). Gewoon elke training beginnen met wat push presses (kost je hooguit 10-15 min). Hierdoor leer je die "perfecte groove" goed aan.

Ondanks dat mijn lichaamsgewicht zo'n 94 a 95 kg bedraagt, toch gewoon voor 100 gekozen. Alle reps zo goed als non-stop.