XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

5 PR's in 1 training is niet verkeerd dacht ik! Goed man!

super kerel jij komt er wel ;)

Uit je openingspost:

Mijn doel is om m'n trainingen voornamelijk te richten op deadlifts, squats en OH presses, opgevuld met assistance oefeningen.

Pushpress: 90 kg
Deadlift: 220 kg
Squat: 180 kg

Een pushpres van 90 kg heeft idd aandacht nodig, maar vervolgens zie ik een training met 9 sets curlz en geen OH werk
(tenzij je liggend dingen van je afdrukken ook als OH werk ziet, maar dan raad ik je een 40+ vrijgezellen-salsaintro-avond aan). :D

Veel succes bro ;) :thumbs:

oh oh oh, d'r wordt hier veel te veel met de haarrichting mee gestreken...

Uit je openingspost:

Een pushpres van 90 kg heeft idd aandacht nodig, maar vervolgens zie ik een training met 9 sets curlz en geen OH werk
(tenzij je liggend dingen van je afdrukken ook als OH werk ziet, maar dan raad ik je een 40+ vrijgezellen-salsaintro-avond aan). :D

:roflol:

:scratch: die uitdrukking ken ik niet

is ook geen echte uitdrukking, maar een kleine aanpassing aan 'iemand tegen de haarrichting in strijken', een nederlands gezegde. :D

brute training man!

De bekende vooroordelen.....

Klasse Ruben ! :)

amai 5 PR's in 1 training. Is dat niet wat te veel van het goede :eek:

Alleszins goed bezig! Mooi volume!

• Topic Starter Topic Starter
@All: Thank you very much! Was ook wel blij met al die PR's! :)

Wat is er hardcore aan ecto's die vragen of je hebt gekuurd :scratch:

Je PP is echt zwak trouwens.

Nette PR's dat wel, vooral die incline bench.

Klopt, ik weet niet hoe vaak ik zelf al heb gezegd dat m'n OH werk zwak is. Maar er wordt iig hard aan gewerkt. Kijk maar eens naar de afgelopen trainingen van de laatste weken. Daar zie je dat ik 2x per week OH werk erin heb zitten. O.a. log lifts, dumbbell presses, MP's, en PP's. Verder moet ik 100 kg best kunnen PP-en. Nog een beetje aan m'n techniek werken qua legdrive.

Thx verder.

Uit je openingspost:

Idem. Na weken 2x per week OH werk, had ik gisteren er niet zo'n zin in. Slecht excuus, maar incline presses zijn wel OH assistance! ;)

Thx verder bro!

nette training met veel pr's man :)

Wat bij mij goed werkte voor de push press is veel push pressen met een redelijk laag gewicht (zeg 4 x/pw 5-10 singles met 65-75% van je 1RM). Gewoon elke training beginnen met wat push presses (kost je hooguit 10-15 min). Hierdoor leer je die "perfecte groove" goed aan.

23-04-07:

Vandaag weer eens in Maastricht getraind met de Strongman groep uit Itteren. Met o.a. Henk Machiels, z'n broer Jo Machiels, Simon Vroemen e.a. een behoorlijk pittige training afgelegd, wat voor mij echt een hel was! :eek:
Het was namelijk vooral conditioneel gericht en dat is niet echt mijn ding zo bleek.

Squat: (max aantal reps bodyweight, binnen 90 sec.)
warm up
30 x 100 kg PR :)

Eén woord: HEL!!! :fire: Ondanks dat mijn lichaamsgewicht zo'n 94 a 95 kg bedraagt, toch gewoon voor 100 gekozen. Alle reps zo goed als non-stop.
Toen ik eindelijk die k*tbar van me af had en uit het squatrek stapte ging me bijna het licht uit. Na 5 minuten werd ik super misselijk en moest ik eigenlijk kotsen. Gelukkig kwam iemand met een tip om effe te gaan zitten met een koude handdoek om m'n nek. Hiervan knapte ik weer vrij snel op en kon ik m'n training hervatten... :O

Bench press: (max reps x bodyweight, binnen 90 sec)
warm up
19 x 100 kg PR :)

Na 14 non-stop reps effe de bar voor 10-15 seconden teruggelegd en verder gegaan.

Deadlift:
warm up
33 x 100 kg PR :)

alle reps non-stop. Wederom ontzettend buiten adem en weer vrij misselijk. Nu geen kotsgevoel meer, maar gewoon helemaal leeg en brak..:(
Hierna wilde die verdomde slavendrijver van een Henk nog schouders en biceps doen..

Seated DB presses:
6 x 24 kg (warm up)
8 x 30 kg
5 x 32 kg (pfffff)

Standing DB curls:
10 x 24 kg
10 x 30 kg (strikt)
6 x 34 kg (vrij strikt) pr?

Oké, helemaal op nu. Voelde me zo leeg en moe dat ik verlangde naar m'n bed. Vooral die hoge reps, die hebben me echt gesloopt. Maargoed, toch doorgegaan en eigenlijk een super training! :D

aah. afzien. verschrikkelijk. Maar wel een geweldige prestatie man! :D

blijven :wl: to je moet :kots: is :hedbang:
haha :D

Hele mooie prestatie dat je het volgehouden hebt terwijl het niet jouw ding is :thumbs:

Terug
Naar boven